Quote from Thomas Borg on 8 June 2014, 09:56Jag funderade på att göra som du, Gitsan, att starta om till hösten. Men efter morgonens invägning så får jag nog börja omgående, eftersom jag kom upp i en siffra som är 6 kg över mitt senaste lägsta. (80-86).
Jag vet inte vad som hänt -- förutom att jag
Jag funderade på att göra som du, Gitsan, att starta om till hösten. Men efter morgonens invägning så får jag nog börja omgående, eftersom jag kom upp i en siffra som är 6 kg över mitt senaste lägsta. (80-86).
Jag vet inte vad som hänt -- förutom att jag
Quote from Annika Andersson on 8 June 2014, 11:07Absolut kan vi ha en tävling i höst Lars!
Absolut kan vi ha en tävling i höst Lars!
Quote from Annika Andersson on 13 July 2014, 11:19Helt galet, +4,5 kilo sedan början av juli 🙁
Hemkommen från 2 sköna veckor i Jämtland där joggingkläderna fick ligga kvar i kassen hela tiden och där ambitionen om minimal vinkonsumtion mm sprack.
Idag är det dags att ta tag i övervikten igen!
Motion
Helt galet, +4,5 kilo sedan början av juli 🙁
Hemkommen från 2 sköna veckor i Jämtland där joggingkläderna fick ligga kvar i kassen hela tiden och där ambitionen om minimal vinkonsumtion mm sprack.
Idag är det dags att ta tag i övervikten igen!
Motion
Quote from Annika Andersson on 3 August 2014, 08:45I går kom jag mig ut på 2 promenader. Hostan har lugnat ner sig men det dröjer ett tag till innan jag vågar mig på att jogga.
Juli resulterade i 0,6 kg upp. Jag har gått upp 0,5 kg under första halvåret men nu hoppas jag på minusresultat för de kommande
I går kom jag mig ut på 2 promenader. Hostan har lugnat ner sig men det dröjer ett tag till innan jag vågar mig på att jogga.
Juli resulterade i 0,6 kg upp. Jag har gått upp 0,5 kg under första halvåret men nu hoppas jag på minusresultat för de kommande