Quote from Funbeat user on 6 February 2014, 09:14Heja! Kul att du är på G igen!
Heja! Kul att du är på G igen!
Quote from Annika Andersson on 28 February 2014, 19:39Minus 3,7 kilo så här långt detta år 🙂 Totalt minus 23 kilo på 3 år.
Träningen in för Tjejmilen har påbörjats, men på en mycket låg nivå. I morgon är det dags att jogga några minuter samt gå raskt däremellan.
Därefter hoppas jag orka ta mig in till s
Minus 3,7 kilo så här långt detta år 🙂 Totalt minus 23 kilo på 3 år.
Träningen in för Tjejmilen har påbörjats, men på en mycket låg nivå. I morgon är det dags att jogga några minuter samt gå raskt däremellan.
Därefter hoppas jag orka ta mig in till s
Quote from Funbeat user on 5 March 2014, 16:34Det är ju en makalöst bra bedrift! Heja dig!
Kul att komma igång med joggingen igen. Nya skor verkar vara en god idé, jag kan tycka att det känns som att man är mycket snabbare och lättare i skor med ordentlig dämpning. Dessutom är det roligare när man k
Det är ju en makalöst bra bedrift! Heja dig!
Kul att komma igång med joggingen igen. Nya skor verkar vara en god idé, jag kan tycka att det känns som att man är mycket snabbare och lättare i skor med ordentlig dämpning. Dessutom är det roligare när man k
Quote from Annika Andersson on 16 March 2014, 07:22Gick och jobbade igen i onsdags efter att ha varit hemma en vecka med kraftig förkylning. Jag borde ha varit hemma hela veckan inser jag nu.
I går fick jag uppsöka vår Närakut och där konstaterade läkaren, vilket jag redan visste, att jag fått bihåleinfl
Gick och jobbade igen i onsdags efter att ha varit hemma en vecka med kraftig förkylning. Jag borde ha varit hemma hela veckan inser jag nu.
I går fick jag uppsöka vår Närakut och där konstaterade läkaren, vilket jag redan visste, att jag fått bihåleinfl
Quote from Thomas Borg on 16 March 2014, 09:09Stort Grattis Gitsan!
Nu fick jag ny inspiration att ta tag i min avstannande viktnedgång.
Jag har hamnat på en platå,
Hoppas att du blir frisk snart, så att motionerandet kan återupptas också-
Stort Grattis Gitsan!
Nu fick jag ny inspiration att ta tag i min avstannande viktnedgång.
Jag har hamnat på en platå,
Hoppas att du blir frisk snart, så att motionerandet kan återupptas också-
Quote from Funbeat user on 26 March 2014, 13:07Gud vad roligt! Bra jobbat!
Gud vad roligt! Bra jobbat!
Quote from Annika Andersson on 11 May 2014, 14:27Nu har jag hållit mig frisk länge efter den jobbiga förkylningen och även lagt på mig några kilon...
Motionen går riktigt bra och nu kommer jag att uppdatera mitt träningsschema här på FB 🙂
Nu har jag hållit mig frisk länge efter den jobbiga förkylningen och även lagt på mig några kilon...
Motionen går riktigt bra och nu kommer jag att uppdatera mitt träningsschema här på FB 🙂
Quote from Funbeat user on 11 May 2014, 15:06Vad roligt med en update och skönt att höra att du mår bra!
Vad roligt med en update och skönt att höra att du mår bra!
Quote from Annika Andersson on 6 June 2014, 19:55Jag lägger vidare viktminskning på hyllan till september. Då går jag i pension och kan ägna mer ork till detta.
Fullt fokus står i stället till kommande Tjejmil och idag joggade jag faktiskt milen utan avbrott 🙂Tempo 7:47!
Nu har jag laddat ner en ap
Jag lägger vidare viktminskning på hyllan till september. Då går jag i pension och kan ägna mer ork till detta.
Fullt fokus står i stället till kommande Tjejmil och idag joggade jag faktiskt milen utan avbrott 🙂
Tempo 7:47!
Nu har jag laddat ner en ap
Quote from Funbeat user on 6 June 2014, 21:41Imponernande Gitsan. Jag blir inspirerad av dig!
Imponernande Gitsan. Jag blir inspirerad av dig!