Quote from Annika Andersson on 4 January 2014, 21:07Tjejer, (och killar?) då kör vi!
Under 80 kilo vill jag komma detta år 🙂
Tjejer, (och killar?) då kör vi!
Under 80 kilo vill jag komma detta år 🙂
Quote from Thomas Borg on 5 January 2014, 10:45Absolut!
Jag ska även detta år försöka komma under 80 kg.
Förra året gick inte så bra p.g.a. div. fel.
Absolut!
Jag ska även detta år försöka komma under 80 kg.
Förra året gick inte så bra p.g.a. div. fel.
Quote from Funbeat user on 7 January 2014, 09:21Strålande ju! Hur ser planen ut?
Strålande ju! Hur ser planen ut?
Quote from Annika Andersson on 10 January 2014, 17:23Elisabeth; planen är LCHF och förhoppningsvis lite jogging när den kommande snön försvinner igen.
Elisabeth; planen är LCHF och förhoppningsvis lite jogging när den kommande snön försvinner igen.
Quote from Funbeat user on 13 January 2014, 07:35Ja Gitsan, nu kör vi!! Tillsammans är vi starka!
Ja Gitsan, nu kör vi!! Tillsammans är vi starka!
Quote from Funbeat user on 13 January 2014, 12:36Låter som en bra plan, framförallt bra att ha en plan! Kanske längdskidor nu när snön är på besök?!
Låter som en bra plan, framförallt bra att ha en plan! Kanske längdskidor nu när snön är på besök?!
Quote from Annika Andersson on 21 January 2014, 18:41Nej inga skidor här 🙂
Matlådor, lchf, förhoppningsvis promenader på lediga dagar, det är "allt" just nu.
Nej inga skidor här 🙂
Matlådor, lchf, förhoppningsvis promenader på lediga dagar, det är "allt" just nu.
Quote from Funbeat user on 23 January 2014, 08:27Hur går det såhär långt då Gittan?
Hur går det såhär långt då Gittan?
Quote from Annika Andersson on 4 February 2014, 10:32Elisabeth; det går riktigt bra 🙂
Jag tappade 2,7 kg under januari.
Just nu har jag maginfluensa och då minskar ju siffrorna på vågen, men det lär rätta till sig när jag blir frisk igen.
Elisabeth; det går riktigt bra 🙂
Jag tappade 2,7 kg under januari.
Just nu har jag maginfluensa och då minskar ju siffrorna på vågen, men det lär rätta till sig när jag blir frisk igen.
Quote from Funbeat user on 5 February 2014, 16:44Heja! Bra gjort med viktnedgången. Men vad tråkigt att höra att du är sjuk. Kräksjuka är ju så vidrigt att dra på sig =( Massa krya på dig!
Heja! Bra gjort med viktnedgången. Men vad tråkigt att höra att du är sjuk. Kräksjuka är ju så vidrigt att dra på sig =( Massa krya på dig!