Quote from Annika Andersson on 30 August 2013, 13:07Det blev ett minusresultat för augusti, -1,6 kg 🙂
Innan året är slut ska jag nog ha fixat till ett minusresultat även 2013.Orkade gå en promenad med hundarna idag även om svetten rann om mig när jag kom hem. Min förkylning börjar ge sig, men nu är det
Det blev ett minusresultat för augusti, -1,6 kg 🙂
Innan året är slut ska jag nog ha fixat till ett minusresultat även 2013.
Orkade gå en promenad med hundarna idag även om svetten rann om mig när jag kom hem. Min förkylning börjar ge sig, men nu är det
Quote from Funbeat user on 31 August 2013, 14:51Det var ett fint minus. Bra jobbat Gitsan! Himla jobbigt med förkylningar och sådant som du råkat på, men nu tycker jag att du fått din dos. Hoppas du blir helt frisk snart och att du håller dig så. Krya på gubben också!
Det var ett fint minus. Bra jobbat Gitsan! Himla jobbigt med förkylningar och sådant som du råkat på, men nu tycker jag att du fått din dos. Hoppas du blir helt frisk snart och att du håller dig så. Krya på gubben också!
Quote from Thomas Borg on 7 September 2013, 07:50GRATTIS!
BILD:https://lh6.googleusercontent.com/-wDn2dnDu3QY/UEJEjR4SYUI/AAAAAAAAAFw/PtUqwwBtSj4/s512/Rosor.jpg
GRATTIS!
BILD:https://lh6.googleusercontent.com/-wDn2dnDu3QY/UEJEjR4SYUI/AAAAAAAAAFw/PtUqwwBtSj4/s512/Rosor.jpg
Quote from Annika Andersson on 7 September 2013, 10:59Tack Lars, vilken jättefin bukett 🙂
Nu ska jag strax bege mig till el Stockholmo och Tjejmilen. Det blir ingen 2* minus 80, dvs minus 80 kg och under 80 minuter på loppet eftersom vågen visar 83 kilo idag. Men förhoppningsvis blir det i alla fall under
Tack Lars, vilken jättefin bukett 🙂
Nu ska jag strax bege mig till el Stockholmo och Tjejmilen. Det blir ingen 2* minus 80, dvs minus 80 kg och under 80 minuter på loppet eftersom vågen visar 83 kilo idag. Men förhoppningsvis blir det i alla fall under
Quote from Funbeat user on 7 September 2013, 22:21Hoppas det gick bra i värmen. Ta hand om dig!
Hoppas det gick bra i värmen. Ta hand om dig!
Quote from Annika Andersson on 8 September 2013, 09:11Det gick riktigt bra igår, även om pulsen for iväg lite väl mycket så jag fick lugna ner mig emellanåt. Varvade jogg och gång och var noga med att dricka mycket.
Kom in på prick 80 minuter 🙂Om ni vill läsa lite mer om hur jag hade det och se lite bilde
Det gick riktigt bra igår, även om pulsen for iväg lite väl mycket så jag fick lugna ner mig emellanåt. Varvade jogg och gång och var noga med att dricka mycket.
Kom in på prick 80 minuter 🙂
Om ni vill läsa lite mer om hur jag hade det och se lite bilde
Quote from Funbeat user on 8 September 2013, 19:58Roligt att du länkade blogginlägget. Du inspirerar mig Gitsan!
Roligt att du länkade blogginlägget. Du inspirerar mig Gitsan!
Quote from Annika Andersson on 27 December 2013, 09:32Hej alla!
Hoppas ni har det bra!
Efter en lång och tung höst med jobb, jobb och jobb samt en viktuppgång på 4 kg så ser jag nu fram emot ljusare tider i dubbel bemärkelse 🙂
Hej alla!
Hoppas ni har det bra!
Efter en lång och tung höst med jobb, jobb och jobb samt en viktuppgång på 4 kg så ser jag nu fram emot ljusare tider i dubbel bemärkelse 🙂
Quote from Funbeat user on 27 December 2013, 15:49Vad kul att höra av dig Gitsan, även fast du haft en tung höst. Ser också fram emot ljusare tider :}
Vad kul att höra av dig Gitsan, även fast du haft en tung höst. Ser också fram emot ljusare tider :}
Quote from Funbeat user on 2 January 2014, 15:31Då är vi flera. Har ungefär samma historia bakom mig den här hösten. Jag tror på 2014!
Då är vi flera. Har ungefär samma historia bakom mig den här hösten. Jag tror på 2014!