Quote from Annika Andersson on 28 July 2013, 19:36Hemma igen, Inte gick det att regga matintag eftersom täckningen var minimalt där vi bodde. Resultat plus 1,9 kg 🙁
De senaste 4 veckorna har inneburit 4 kg upp för mig trots att jag trodde att mitt "träningsläger" skulle innebära motsatsen.
Nu har jag f
Hemma igen, Inte gick det att regga matintag eftersom täckningen var minimalt där vi bodde. Resultat plus 1,9 kg 🙁
De senaste 4 veckorna har inneburit 4 kg upp för mig trots att jag trodde att mitt "träningsläger" skulle innebära motsatsen.
Nu har jag f
Quote from Funbeat user on 29 July 2013, 13:57Men något av de där kilona kanske beror på att du bundit på dig vätska om du rört dig mycket?! I så fall försvinner de fort. Det är ju tradigt när sommaren sätter sig på pluskontot på vågen. Men förhoppningsvis kanske man får så mycket sommar och solenerg
Men något av de där kilona kanske beror på att du bundit på dig vätska om du rört dig mycket?! I så fall försvinner de fort. Det är ju tradigt när sommaren sätter sig på pluskontot på vågen. Men förhoppningsvis kanske man får så mycket sommar och solenerg
Quote from Funbeat user on 12 August 2013, 23:07Hoppas du mår bra Gitsan. Jag försökte gå in på "tappa mer tillsammans" men länken fungerar inte. Har vi slutet? Har full förståelse om du inte har ork och energi att hålla igång det där, blev bara fundersam. Hoppas du mår bra. Stor kram!
Hoppas du mår bra Gitsan. Jag försökte gå in på "tappa mer tillsammans" men länken fungerar inte. Har vi slutet? Har full förståelse om du inte har ork och energi att hålla igång det där, blev bara fundersam. Hoppas du mår bra. Stor kram!
Quote from Annika Andersson on 13 August 2013, 17:09Ja Anna, jag la ner det eftersom det bara var du och Christian som hörde av er. Och det blev bara en slags "rapporteringssida" och inte lite mer åt pep-hållet som jag hade hoppats på.
Jag skrev om det på den sidan för drygt en vecka sedan och diagrammet t
Ja Anna, jag la ner det eftersom det bara var du och Christian som hörde av er. Och det blev bara en slags "rapporteringssida" och inte lite mer åt pep-hållet som jag hade hoppats på.
Jag skrev om det på den sidan för drygt en vecka sedan och diagrammet t
Quote from Funbeat user on 13 August 2013, 22:24Jag såg att diagrammet var borta, men trodde det var något knäppt med min dator haha. Ber om ursäkt för det och tack för att du höll i det så länge som du gjorde : )
Hoppas du inte jobbar för mycket utan ger dig tid att ta hand om dig själv också, men v
Jag såg att diagrammet var borta, men trodde det var något knäppt med min dator haha. Ber om ursäkt för det och tack för att du höll i det så länge som du gjorde : )
Hoppas du inte jobbar för mycket utan ger dig tid att ta hand om dig själv också, men v
Quote from Funbeat user on 19 August 2013, 13:05Åh nu fick jag dåligt samvete. Efter min semesterresa till kroatien och med luftvägsinfektion att läka så bara tappade jag bort tappa mer tillsammans. Jag är hemskt ledsen Gittan!
Precis som Anna säger, tack för att du är en sån energigivare som fixar oc
Åh nu fick jag dåligt samvete. Efter min semesterresa till kroatien och med luftvägsinfektion att läka så bara tappade jag bort tappa mer tillsammans. Jag är hemskt ledsen Gittan!
Precis som Anna säger, tack för att du är en sån energigivare som fixar oc
Quote from Annika Andersson on 19 August 2013, 17:24Ingen fara Elisabeth 😉
Jag är nog snart på banan med motion igen. Lite trögstartad dock, men igår satt jag faktiskt och trampade på motionscykeln i hela 10 minuter 🙂
Ska snart åka iväg med yngste hundens hund som varit hos oss sedan igår. Sedan hoppas
Ingen fara Elisabeth 😉
Jag är nog snart på banan med motion igen. Lite trögstartad dock, men igår satt jag faktiskt och trampade på motionscykeln i hela 10 minuter 🙂
Ska snart åka iväg med yngste hundens hund som varit hos oss sedan igår. Sedan hoppas
Quote from Annika Andersson on 27 August 2013, 09:48Laddningen före Tjejmilen kunde nog ha varit bättre. I fredags blev jag förkyld och är hemma från jobbet till och med idag. Hoppas kunna gå imorgon.
Jag tog mig ut på en joggingrunda för en vecka sedan. Att rundan kändes tråkig och tung trodde jag berodde
Laddningen före Tjejmilen kunde nog ha varit bättre. I fredags blev jag förkyld och är hemma från jobbet till och med idag. Hoppas kunna gå imorgon.
Jag tog mig ut på en joggingrunda för en vecka sedan. Att rundan kändes tråkig och tung trodde jag berodde
Quote from Thomas Borg on 27 August 2013, 17:08Det är ju 11 dag. kvar till tjejmilen. Det fixar du lätt. Huvudsaken är ju att du tar dig runt. Eller?
Det är ju 11 dag. kvar till tjejmilen. Det fixar du lätt. Huvudsaken är ju att du tar dig runt. Eller?
Quote from Funbeat user on 27 August 2013, 18:25Hoppas du hinner krya på dig och att du är helt frisk när det är dags för loppet!
Hoppas du hinner krya på dig och att du är helt frisk när det är dags för loppet!