Quote from Annika Andersson on 3 May 2013, 18:23Vad goa ni är!
Idag mår jag betydligt bättre och jag hoppas på lite promenader i helgen. Sitter också och lägger in ett nytt träningsprogram i polarpersonaltrainer.
Intressant, 4 pass/vecka. De kallas "lätt jogg", "intervall" "löpning" och "långpass".
På
Vad goa ni är!
Idag mår jag betydligt bättre och jag hoppas på lite promenader i helgen. Sitter också och lägger in ett nytt träningsprogram i polarpersonaltrainer.
Intressant, 4 pass/vecka. De kallas "lätt jogg", "intervall" "löpning" och "långpass".
På
Quote from Funbeat user on 3 May 2013, 18:32Vad roligt Gitaan, det är ungefär samma upplägg som jag försöker hålla för min löpning. Ett långsamt långpass, ett myspass och ett intervallpass. Ungefär samma upplägg som ditt, fast ett pass mindre. Jag tycker att det har gett mig mycket och framförallt
Vad roligt Gitaan, det är ungefär samma upplägg som jag försöker hålla för min löpning. Ett långsamt långpass, ett myspass och ett intervallpass. Ungefär samma upplägg som ditt, fast ett pass mindre. Jag tycker att det har gett mig mycket och framförallt
Quote from Annika Andersson on 6 May 2013, 07:42Nu har jag sprungit ifrån förkylningen 🙂
From denna vecka utökar jag träningen till 5 pass i veckan. Jag ska följa ett 4-veckors träningsprogram via polarpersonaltrainer för att maximera konditionen. Ja, vi får väl se hur det blir med det, men runt 60 m
Nu har jag sprungit ifrån förkylningen 🙂
From denna vecka utökar jag träningen till 5 pass i veckan. Jag ska följa ett 4-veckors träningsprogram via polarpersonaltrainer för att maximera konditionen. Ja, vi får väl se hur det blir med det, men runt 60 m
Quote from Funbeat user on 6 May 2013, 08:55Men shit vad bra att du har gått ner så mycket i fetthalt! Då är ju vikten verkligen sekundär! Och bra att det går så bra med joggingen också 🙂 Det är så roligt att läsa om dina framsteg 🙂 heja heja!
Men shit vad bra att du har gått ner så mycket i fetthalt! Då är ju vikten verkligen sekundär! Och bra att det går så bra med joggingen också 🙂 Det är så roligt att läsa om dina framsteg 🙂 heja heja!
Quote from Annika Andersson on 24 May 2013, 08:42Passade på att ta en joggingtur på morgonen eftersom jag inte börjar jobba förrän 9:30 idag. Ett snittempo på 08:13 min/km inklusive de pauspromenader jag tog som var 2-3 minuter långa.
Förra veckans förkylning är borta och nu hoppas jag få hålla mig f
Passade på att ta en joggingtur på morgonen eftersom jag inte börjar jobba förrän 9:30 idag. Ett snittempo på 08:13 min/km inklusive de pauspromenader jag tog som var 2-3 minuter långa.
Förra veckans förkylning är borta och nu hoppas jag få hålla mig f
Quote from Funbeat user on 24 May 2013, 22:03Härligt med morgonjogg! Ja, vi hoppas verkligen att du får vara frisk nu, det känns som du har åkt på orättvist många förkylningar och andra krassligheter...
Härligt med morgonjogg! Ja, vi hoppas verkligen att du får vara frisk nu, det känns som du har åkt på orättvist många förkylningar och andra krassligheter...
Quote from Annika Andersson on 6 June 2013, 10:29Nytt temporekord på milen idag: 07:19 🙂
Nytt temporekord på milen idag: 07:19 🙂
Quote from Christer Berg on 6 June 2013, 11:08Härligt Gittan, vilka framsteg!
Härligt Gittan, vilka framsteg!
Quote from Funbeat user on 6 June 2013, 12:09Det går snabbt framåt, underbart Gitsan!
Det går snabbt framåt, underbart Gitsan!
Quote from Funbeat user on 6 June 2013, 19:19Wow!!! Vilka framsteg! Härlig läsning. 🙂
Wow!!! Vilka framsteg! Härlig läsning. 🙂