Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tack för tipset Elisabeth! Jag kommer nog att börja med armhävningar, stående mot en dörr samt plankan förutom de benböj jag brukar göra när jag borstar tänderna (H).

Vad gäller maten så valde jag att skippa registreringen i Matdagboken under veckan som

Du är otroligt inspirerande Gitsan! Grymt bra kämpat med joggandet. Det finns mycket fint med löpning, men ett plus är ju att det bränner en hel del energi och det tackar vi för : ) den där fettprocenten kommer minska, men din envishet har den inget val.

Vad roligt att det går så bra att jogga nu!
Det där med styrketräning är nog super att få in lite dagligen, både för att hålla knän och annat hela och fina, men också om du vill komma åt den där fettprocenten.
Härligt med lust och motivation! Fortsätt s

Snart dags att ge mig ut på kvällens runda. Målet är att jogga 36 minuter i sträck. Nu fungerar klockans GPS, men jag kör fortfarande på tid och läser sedan av vad det blev i kilometer.
Den 22/4 avverkade jag 4,24 km på 33 minuter och den 23/4 blev det 4

Nu får det bli en paus på motionerandet några dagar. Givmilda barn på jobbet, gissar jag, har delat med sig av förkylningsbaciller.
I förrgår kändes det så tungt och jobbigt när jag tog en runda på drygt 5 km. Orkade bara jogga 7-10 minuter innan jag var

Sjuk eller inte, din energi och motivation är en inspiration för oss alla!

Håller verkligen med Christian! Du är fantastisk, krya på dig Gitsan!

(L)

Jag håller med föregående talare! Och verkligen heja och lyckorop för att du lyckats med det viktigaste - att göra något åt fetthalten!!

Håller också med de andra! Du inspirerar oss alla och är hela tiden positiv till det du gör. Fortsätt kämpa Gitsan! Tjejmilen kommer att gå som en dans(sätt in lämplig limerick här Lars!)