Quote from Funbeat user on 20 February 2012, 23:33Härligt Gitsan. Jag tror på dig!
Härligt Gitsan. Jag tror på dig!
Quote from Funbeat user on 23 February 2012, 20:35Såg din kommentar om de förstora byxorna i en annan tråd. GRATTIS och så himla välförtjänt. Det måste vara en av de bästa känslorna. Visst är det kul att vågen visar mindre, men när man verkligen känner och ser det på riktigt. Ljuvligt!
Såg din kommentar om de förstora byxorna i en annan tråd. GRATTIS och så himla välförtjänt. Det måste vara en av de bästa känslorna. Visst är det kul att vågen visar mindre, men när man verkligen känner och ser det på riktigt. Ljuvligt!
Quote from Annika Andersson on 24 February 2012, 09:35Denna vecka står jag på samma vikt som förra fredagen. Jag har mest legat i soffan under 5 dagar pga en sån där knepig förkylning som inte bryter ut helt utan bara är lite retfull mot luftrören men ger mig en stor trötthetskänsla.
Men igår kom jag äntlige
Denna vecka står jag på samma vikt som förra fredagen. Jag har mest legat i soffan under 5 dagar pga en sån där knepig förkylning som inte bryter ut helt utan bara är lite retfull mot luftrören men ger mig en stor trötthetskänsla.
Men igår kom jag äntlige
Quote from Funbeat user on 24 February 2012, 09:44Underbart att du känner dig på G igen, härlig känsla. Hoppas du får en fin dag!
Underbart att du känner dig på G igen, härlig känsla. Hoppas du får en fin dag!
Quote from Funbeat user on 24 February 2012, 15:09Visserligen gillade jag snön eftersom jag köpt längskidor i år men visst är det härligt med långpromenader i solen!
Visserligen gillade jag snön eftersom jag köpt längskidor i år men visst är det härligt med långpromenader i solen!
Quote from Annika Andersson on 8 March 2012, 08:11Jag blev förkyld igen 🙁 men nu har näsan återfått naturlig färg efter att ha lyst som ett stoppljus.
Jag stod still i vikt under februari och nu är det lite svårt att komma igång med promenader mm.
Vår yngste son flyttade hemifrån i fredags så nu ska vå
Jag blev förkyld igen 🙁 men nu har näsan återfått naturlig färg efter att ha lyst som ett stoppljus.
Jag stod still i vikt under februari och nu är det lite svårt att komma igång med promenader mm.
Vår yngste son flyttade hemifrån i fredags så nu ska vå
Quote from Christer Berg on 8 March 2012, 09:25Låter bra Gittan (t+)
Tänk inte så mycket på kompensation utan ta en vecka åt gången så kommer det lossna.
Låter bra Gittan (t+)
Tänk inte så mycket på kompensation utan ta en vecka åt gången så kommer det lossna.
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 09:44Bra Gitsan, din tid kommer nu med barnen utflugna. 🙂
Jag har mina tre odågor kvar. Jag tycker heller dock inte att jag har nåt att skylla på, ändå sköter man sig inte 100%. Knepigt det där.
Bra Gitsan, din tid kommer nu med barnen utflugna. 🙂
Jag har mina tre odågor kvar. Jag tycker heller dock inte att jag har nåt att skylla på, ändå sköter man sig inte 100%. Knepigt det där.
Quote from Annika Andersson on 11 March 2012, 11:29Nu är TV:n på plats och idag ska strykhögen ner samtidigt som jag ska titta på skidskytte.
Gubben min och jag tog en skön promenad på dryga timmen med alla hundarna. Sonens vovve får flytta hem på torsdag kväll då han kommer hem från sin semester.
Till de
Nu är TV:n på plats och idag ska strykhögen ner samtidigt som jag ska titta på skidskytte.
Gubben min och jag tog en skön promenad på dryga timmen med alla hundarna. Sonens vovve får flytta hem på torsdag kväll då han kommer hem från sin semester.
Till de
Quote from Christer Berg on 11 March 2012, 11:40Tror nog svaret är mer komplicerat till din viktminskning än bara avsaknad av vin... Om du nu inte tömmer en bag in box själv varje helg 😉
Trevligt att ni blir av med det svarta bustrollet, själv är jag mer glad åt retrievrar. Den gula var vansinnigt go
Tror nog svaret är mer komplicerat till din viktminskning än bara avsaknad av vin... Om du nu inte tömmer en bag in box själv varje helg 😉
Trevligt att ni blir av med det svarta bustrollet, själv är jag mer glad åt retrievrar. Den gula var vansinnigt go