Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Härligt Gitsan. Jag tror på dig!

Såg din kommentar om de förstora byxorna i en annan tråd. GRATTIS och så himla välförtjänt. Det måste vara en av de bästa känslorna. Visst är det kul att vågen visar mindre, men när man verkligen känner och ser det på riktigt. Ljuvligt!

Denna vecka står jag på samma vikt som förra fredagen. Jag har mest legat i soffan under 5 dagar pga en sån där knepig förkylning som inte bryter ut helt utan bara är lite retfull mot luftrören men ger mig en stor trötthetskänsla.
Men igår kom jag äntlige

Underbart att du känner dig på G igen, härlig känsla. Hoppas du får en fin dag!

Visserligen gillade jag snön eftersom jag köpt längskidor i år men visst är det härligt med långpromenader i solen!

Jag blev förkyld igen 🙁 men nu har näsan återfått naturlig färg efter att ha lyst som ett stoppljus.
Jag stod still i vikt under februari och nu är det lite svårt att komma igång med promenader mm.
Vår yngste son flyttade hemifrån i fredags så nu ska vå

Låter bra Gittan (t+)

Tänk inte så mycket på kompensation utan ta en vecka åt gången så kommer det lossna.

Bra Gitsan, din tid kommer nu med barnen utflugna. 🙂

Jag har mina tre odågor kvar. Jag tycker heller dock inte att jag har nåt att skylla på, ändå sköter man sig inte 100%. Knepigt det där.

Nu är TV:n på plats och idag ska strykhögen ner samtidigt som jag ska titta på skidskytte.
Gubben min och jag tog en skön promenad på dryga timmen med alla hundarna. Sonens vovve får flytta hem på torsdag kväll då han kommer hem från sin semester.
Till de

Tror nog svaret är mer komplicerat till din viktminskning än bara avsaknad av vin... Om du nu inte tömmer en bag in box själv varje helg 😉

Trevligt att ni blir av med det svarta bustrollet, själv är jag mer glad åt retrievrar. Den gula var vansinnigt go