Quote from Funbeat user on 20 March 2012, 18:35Så skönt att kroppen fortsätter att släppa ifrån sig hekton trots att du tar det lugnare! Det är bara att tacka och ta emot! 🙂
Så skönt att kroppen fortsätter att släppa ifrån sig hekton trots att du tar det lugnare! Det är bara att tacka och ta emot! 🙂
Quote from Funbeat user on 20 March 2012, 18:56Bra jobbat med vikten. Den försvinner ju inte av sig själv, så även fast du är sjuk och inte kan träna, så gör du minsann annat rätt och det tycker jag att du ska vara stolt över. Du är värd varenda nedgång på vågen! Kram!
Bra jobbat med vikten. Den försvinner ju inte av sig själv, så även fast du är sjuk och inte kan träna, så gör du minsann annat rätt och det tycker jag att du ska vara stolt över. Du är värd varenda nedgång på vågen! Kram!
Quote from Thomas Borg on 22 March 2012, 00:07Trist att du är sjuk igen Gitsan, men det går väl snart över hoppas jag. Hur går det i det nya motionsrummet? Har du hunnit med att se några spännande filmer?
Trist att du är sjuk igen Gitsan, men det går väl snart över hoppas jag. Hur går det i det nya motionsrummet? Har du hunnit med att se några spännande filmer?
Quote from Annika Andersson on 23 March 2012, 08:41Nja Lars.... cykeln står där, TV:s står där och så även strykbrädan. Jag har prioriterat den senare denna vecka pga förkylningen.
Nu har jag i alla fall orkat ta mig ut på några lugna promenader de senaste dagarna och har lovat mig att ta det väldigt lugn
Nja Lars.... cykeln står där, TV:s står där och så även strykbrädan. Jag har prioriterat den senare denna vecka pga förkylningen.
Nu har jag i alla fall orkat ta mig ut på några lugna promenader de senaste dagarna och har lovat mig att ta det väldigt lugn
Quote from Funbeat user on 23 March 2012, 23:02Det ser väldigt bra ut Gitsan. Hoppas att viktminskningen håller i sig. 🙂
Det låter som om du har fått någon seg sorts förkylning. Hur länge har du haft den?
Det ser väldigt bra ut Gitsan. Hoppas att viktminskningen håller i sig. 🙂
Det låter som om du har fått någon seg sorts förkylning. Hur länge har du haft den?
Quote from Annika Andersson on 24 March 2012, 09:35Hebbe; denna omgång (den 3:e sedan i februari) har hållit i sig sedan förra helgen.
Tur att jag börjar bli en tålmodig "tant" och försöker ta dagen som den kommer 🙂 Behöver inte tänka på att sjukskriva mig eftersom jag inte har något jobb att sjukskriva
Hebbe; denna omgång (den 3:e sedan i februari) har hållit i sig sedan förra helgen.
Tur att jag börjar bli en tålmodig "tant" och försöker ta dagen som den kommer 🙂 Behöver inte tänka på att sjukskriva mig eftersom jag inte har något jobb att sjukskriva
Quote from Funbeat user on 24 March 2012, 10:52Åhh... va drygt. Jag var förkyld i en till två månader förra våren och det var sjukt drygt. Man blir så frustrerad för man vet inte vad man kan göra åt det. Bara att vänta ut 🙁
Åhh... va drygt. Jag var förkyld i en till två månader förra våren och det var sjukt drygt. Man blir så frustrerad för man vet inte vad man kan göra åt det. Bara att vänta ut 🙁
Quote from Annika Andersson on 28 March 2012, 11:53Idag orkade jag gå en sväng med hundarna i 80 minuter, utan en enda hostattack 🙂
Fortfarande känns halsen svullen och öm, men det ger sig väl det med...
Kul att se vilken aktivitet det är i gruppen 😉
Idag orkade jag gå en sväng med hundarna i 80 minuter, utan en enda hostattack 🙂
Fortfarande känns halsen svullen och öm, men det ger sig väl det med...
Kul att se vilken aktivitet det är i gruppen 😉
Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 12:23Vad härligt Gitsan, det går åt rätt håll. Hoppas du blir helt frisk snart!
Vad härligt Gitsan, det går åt rätt håll. Hoppas du blir helt frisk snart!
Quote from Christer Berg on 28 March 2012, 12:25Härligt att du börjar komma igång igen!
Härligt att du börjar komma igång igen!