Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Härligt Gitsan. Bra jobbat. 🙂
Hur är det att gå med fjädrande stavar?

Jag har inte hållit på hela kvartalet, men sedan jag började igen så har jag gått ner 7,3 kg. Men då det var en nystart så är mycket av det bara vatten 🙂

Löpningen har kommit igå

Hebbe, de fjädrade stavarna tycker jag är underbara. Jag får jobba mer med armarna och kan påverka motståndet beroende på hur hårt jag trycker. Har de lättaste, 2 kg:s motstånd, och det räcker bra för mig.

Du har ju en väldigt stadig kurva!

Hur känner du inför att simma? Det ska ju vara skonsamt för knän, kanske kan vara bra som omväxling?

Tyvärr Elisabeth, det är bl.a de vridningar jag gör snett utåt som svider till. Och crawla kan jag inte (H).
Men jag traskar på med mina promenader 🙂

Asch då, typiskt! Då får du ta det lite försiktigt på promenixerna ett tag framöver, så att du ger dig en chans att återhämta dig!

Trots 0,2 kg upp denna vecka så ligger jag 0,1 kg under min målkurva. Testar att lägga min min graf fram till midsommar här:

BILD:www.matdagboken.se/?p=minsida&visa=galleri&GalleriID=1173

Man behöver använda en direktlänk till just den bilden man vill visa för att kunna lägga upp den på den här sidan. För att få tag i den adressen så gör man lite olika i olika webbläsare. Vanligtvis går det att få den genom att högerklicka på bilden i inte

Ibland verkar det som om man måste spara bilderna i funbeat för att man ska kunna visa dem här.
Men vi tror på dig och dina mål. 😀

Försökte igen med det fungerade inte, men det gör ju inget 🙂 vikten går neråt i alla fall.
Dagens planerade långpromenad har jag redan ställt in för det ligger ett par centimeter snö på marken och snön yr utanför fönstret.
Det blir en lugn inomhusdag.

Precis Gitsan, det är ju det viktiga 🙂

Åhh... va trist med snö. Man vill ju ha vår och sommar nu. Tycker att det är rätt skönt att vi inte har någon snö här längre 🙂

Jag försöker förtydliga det jag skrev förut, ifall du skulle vilja lägga upp fler b