Quote from Annika Andersson on 11 May 2012, 08:35Jag har inte hört något från läkaren angående förra veckornas prover, så jag antar att jag ligger på rätt sida om diabetes-gränsen 🙂
Men det verkar ta tid att få kroppen i balans, vissa dagar går rätt bra medan andra är darriga.
Skönt att jag inte har
Jag har inte hört något från läkaren angående förra veckornas prover, så jag antar att jag ligger på rätt sida om diabetes-gränsen 🙂
Men det verkar ta tid att få kroppen i balans, vissa dagar går rätt bra medan andra är darriga.
Skönt att jag inte har
Quote from Annika Andersson on 18 May 2012, 17:10Nu är jag snart tillbaks till mitt rätta jag igen 🙂
Jag promenerar minst en timme varje förmiddag, även om mina knän börjar protestera lite med att bli stela och lite svullna senare på dagen.
Några hekto har jag lagt på mig under min svacka, men det kom
Nu är jag snart tillbaks till mitt rätta jag igen 🙂
Jag promenerar minst en timme varje förmiddag, även om mina knän börjar protestera lite med att bli stela och lite svullna senare på dagen.
Några hekto har jag lagt på mig under min svacka, men det kom
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 18:54Vad skönt att du mår bättre Gitsan!
Jag blir så glad och peppad när jag läser dina trådar. Även om du har det motigt, så fortsätter du och får stadigt goda resultat. Du är verkligen en inspirationskälla!
Vad skönt att du mår bättre Gitsan!
Jag blir så glad och peppad när jag läser dina trådar. Även om du har det motigt, så fortsätter du och får stadigt goda resultat. Du är verkligen en inspirationskälla!
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 19:58Skönt att höra att du är tillbaks. 🙂
Vårväder brukar kunna göra underverk för promenadlusten.
Skönt att höra att du är tillbaks. 🙂
Vårväder brukar kunna göra underverk för promenadlusten.
Quote from Thomas Borg on 18 May 2012, 20:56Bra Gitsan!
Promenad minst en timme varje dag är inte att förakta.
Jag har ett stort rabarberstånd i trädgården, men jag ska nog försöka mig på att göra vin i år. Det har blivit bra förr.
Bra Gitsan!
Promenad minst en timme varje dag är inte att förakta.
Jag har ett stort rabarberstånd i trädgården, men jag ska nog försöka mig på att göra vin i år. Det har blivit bra förr.
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 21:14Vad härligt att höra Gitsan, att du börjar bli dig själv igen. Underbart hur du kämpar på!
Vad härligt att höra Gitsan, att du börjar bli dig själv igen. Underbart hur du kämpar på!
Quote from Funbeat user on 23 May 2012, 10:39Härligt Gitsan. En timmes promenad om dagen är ju jättebra 🙂
Åhh... Rabarber som är så gott.
Härligt Gitsan. En timmes promenad om dagen är ju jättebra 🙂
Åhh... Rabarber som är så gott.
Quote from Annika Andersson on 28 May 2012, 17:22I fredags visade vågen 85,9 kg 🙂
Det är 9 år sedan vågen senast visade en vikt under 86 kilo!
Men nu har jag tillbringat helgen i Jämtland med oregelbundna mattider, kanske inte fullt nyttig mat samt brist på motion. Ja, om man inte räknar en del traska
I fredags visade vågen 85,9 kg 🙂
Det är 9 år sedan vågen senast visade en vikt under 86 kilo!
Men nu har jag tillbringat helgen i Jämtland med oregelbundna mattider, kanske inte fullt nyttig mat samt brist på motion. Ja, om man inte räknar en del traska
Quote from Funbeat user on 28 May 2012, 20:54Åh, vad häftigt det måste kännas att väga som för nio år sedan. Vad grym du är! Låter ändå inte som en riktigt dålig helg, det försvinner snabbt ska du se. Dessutom, tur att helger är så korta, så mycket fel kan det inte gå om man kommer på banan snabbt i
Åh, vad häftigt det måste kännas att väga som för nio år sedan. Vad grym du är! Låter ändå inte som en riktigt dålig helg, det försvinner snabbt ska du se. Dessutom, tur att helger är så korta, så mycket fel kan det inte gå om man kommer på banan snabbt i
Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 11:05Härligt!! Bra jobbat Gitsan!
Härligt!! Bra jobbat Gitsan!