Quote from Funbeat user on 11 June 2012, 12:47Härligt att du verkar vara mer på banan igen, hoppas du klarar dig utan ont och problem!
Härligt att du verkar vara mer på banan igen, hoppas du klarar dig utan ont och problem!
Quote from Annika Andersson on 16 June 2012, 12:34Jag ligger fortfarande bra till viktmässigt, 0,3 kg under mål. Intressant att se vad vågen visar kommande fredag eftersom jag inte tänker registrera matintaget denna vecka.
Sedan i söndags har jag använt mina BungyPums 3 gånger och förbättrat min hastigh
Jag ligger fortfarande bra till viktmässigt, 0,3 kg under mål. Intressant att se vad vågen visar kommande fredag eftersom jag inte tänker registrera matintaget denna vecka.
Sedan i söndags har jag använt mina BungyPums 3 gånger och förbättrat min hastigh
Quote from Annika Andersson on 22 June 2012, 19:13Idag har gubben min och jag Silverbröllop :D¨
I 25 år har vi varit gifta och innan dess hade vi känt varandra ett par år.
Två fina grabbar, 22 och 24 år har vi, och bägge har flyttat hemifrån. Här hemma njuter vi av varje dag och tar den som den kommer.
S
Idag har gubben min och jag Silverbröllop :D¨
I 25 år har vi varit gifta och innan dess hade vi känt varandra ett par år.
Två fina grabbar, 22 och 24 år har vi, och bägge har flyttat hemifrån. Här hemma njuter vi av varje dag och tar den som den kommer.
S
Quote from Thomas Borg on 22 June 2012, 19:51Grattis Gitsan till silver.
Nu fortsätter Tyskland mot Guld!?
Trevlig fortsättning på Midsommar-firandet.
Här blir det också fotboll i glada vänners lag. 🙂
Grattis Gitsan till silver.
Nu fortsätter Tyskland mot Guld!?
Trevlig fortsättning på Midsommar-firandet.
Här blir det också fotboll i glada vänners lag. 🙂
Quote from Funbeat user on 22 June 2012, 21:07Grattis! Det lät som en mysig silverböllopsdag!
Själv hoppar jag över fotbollen till förmån för en stund med en av böckerna jag läser just nu, och sen sängen (ska jobba imorgon).
Grattis! Det lät som en mysig silverböllopsdag!
Själv hoppar jag över fotbollen till förmån för en stund med en av böckerna jag läser just nu, och sen sängen (ska jobba imorgon).
Quote from Annika Andersson on 23 June 2012, 10:27Ja, Lars, mycket lutar väl åt Tyskland som ett av finallagen i alla fall. Gubben min och jag somnade i varsin soffa till matchen 🙂
Susanne, vad läser du för bok? Jag samlar på mig tips om "nya" författare. Lyssnar mest på ljudböcker nu för tiden.
Ja, Lars, mycket lutar väl åt Tyskland som ett av finallagen i alla fall. Gubben min och jag somnade i varsin soffa till matchen 🙂
Susanne, vad läser du för bok? Jag samlar på mig tips om "nya" författare. Lyssnar mest på ljudböcker nu för tiden.
Quote from Funbeat user on 23 June 2012, 18:14Läser en bok som heter "Bläckhjärta". Det är första av tre böcker av författaren Cornelia Funke. Är väl egentligen ungdomsböcker, men jag tycker om boken. Varje kapitel inleds med ett bokcitat, och hela boken genomsyras av kärleken till böcker!
http://sv.
Läser en bok som heter "Bläckhjärta". Det är första av tre böcker av författaren Cornelia Funke. Är väl egentligen ungdomsböcker, men jag tycker om boken. Varje kapitel inleds med ett bokcitat, och hela boken genomsyras av kärleken till böcker!
http://sv.
Quote from Funbeat user on 23 June 2012, 19:43Grattis till silverbröllopet!
Grattis till silverbröllopet!
Quote from Thomas Borg on 2 July 2012, 20:51Jag hämtade idag Håkan Östlundhs "Släke" på biblioteket. Om det är en bra bok, så får jag tacka för tipset. Är den dålig, får jag skylla mig själv. (H)
Jag hämtade idag Håkan Östlundhs "Släke" på biblioteket. Om det är en bra bok, så får jag tacka för tipset. Är den dålig, får jag skylla mig själv. (H)
Quote from Annika Andersson on 3 July 2012, 10:01Jo Susanne, karin Alfredssons böcker har jag läst, men det var länge sedan så jag ska ta och kolla om hon kommit med någon ny.
Tack Anna!
Rätt inställning, Lars 😉
Jo Susanne, karin Alfredssons böcker har jag läst, men det var länge sedan så jag ska ta och kolla om hon kommit med någon ny.
Tack Anna!
Rätt inställning, Lars 😉