Quote from Annika Andersson on 6 July 2012, 16:54Halva året har gått och det kanske kan vara idé att stämma av hur det har gått med viktminskningen?!
Mitt mål för i år är ju att tappa 10-12 kilo och det går riktigt bra 🙂
6,2 kilo har hittills ramlat av mig!
Nu är jag under 85 kg och det har jag inte v
Halva året har gått och det kanske kan vara idé att stämma av hur det har gått med viktminskningen?!
Mitt mål för i år är ju att tappa 10-12 kilo och det går riktigt bra 🙂
6,2 kilo har hittills ramlat av mig!
Nu är jag under 85 kg och det har jag inte v
Quote from Thomas Borg on 6 July 2012, 17:2520 kilo på ett drygt år är ju fantastiskt!
Grattis!
Är det Matdagbokens förtjänst?
20 kilo på ett drygt år är ju fantastiskt!
Grattis!
Är det Matdagbokens förtjänst?
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 18:2820kg, imponerande!
20kg, imponerande!
Quote from Annika Andersson on 7 July 2012, 15:31Ja, Lars, jag får tacka Matdagboken, Funbeat och min envishet 😉
Ja, Lars, jag får tacka Matdagboken, Funbeat och min envishet 😉
Quote from Funbeat user on 7 July 2012, 15:35Fantastiskt jobbat Gitsan!! Måste kännas underbart.
Detta firar vi med en limerick..eller hur Lars? 😉 Synd att man inte är nån poet själv.
Fantastiskt jobbat Gitsan!! Måste kännas underbart.
Detta firar vi med en limerick..eller hur Lars? 😉 Synd att man inte är nån poet själv.
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 10:21Jäkligt snyggt jobbat Gitsan!
Jäkligt snyggt jobbat Gitsan!
Quote from Annika Andersson on 22 July 2012, 08:26Ingen limrick än 🙁
Idag åker gubben min på en nostalgitripp med sina 2 syskon. De ska besöka ställen där hans syskon är födda och uppvuxna i Jämtland, besöka släktingar och bara umgås.
Själv stannar jag hemma med våra 2 hundar och på dagarna har jag
Ingen limrick än 🙁
Idag åker gubben min på en nostalgitripp med sina 2 syskon. De ska besöka ställen där hans syskon är födda och uppvuxna i Jämtland, besöka släktingar och bara umgås.
Själv stannar jag hemma med våra 2 hundar och på dagarna har jag
Quote from Thomas Borg on 22 July 2012, 10:14Gitsan, en envis kalorijägare från 08-land,
syns komma jagande med hundar och en stav i varje hand.
Hon rasar raskt i vikt enligt flott diagram,
och kan därför utan att känna skam,
fira med ett glas vin ibland.Ursäkta dröjsmålet (H)
Gitsan, en envis kalorijägare från 08-land,
syns komma jagande med hundar och en stav i varje hand.
Hon rasar raskt i vikt enligt flott diagram,
och kan därför utan att känna skam,
fira med ett glas vin ibland.
Ursäkta dröjsmålet (H)
Quote from Annika Andersson on 22 July 2012, 10:32Underbart Lars (t+)
Underbart Lars (t+)
Quote from Annika Andersson on 27 July 2012, 13:25Officiell vägdag idag och jag kan glatt konstatera ett tapp på 1,3 kg denna vecka 😀
Totalt i år är det -7,3 kg och målet är minus 10-12 kg. Min vikt idag har jag inte varit i sedan våren 2003, och då varade det bara i en vecka innan vikten steg uppåt ig
Officiell vägdag idag och jag kan glatt konstatera ett tapp på 1,3 kg denna vecka 😀
Totalt i år är det -7,3 kg och målet är minus 10-12 kg. Min vikt idag har jag inte varit i sedan våren 2003, och då varade det bara i en vecka innan vikten steg uppåt ig