Quote from Funbeat user on 6 August 2012, 11:10Skämt åsido.. du ser strålande ut Gitsan! 🙂 Härligt härligt.
Skämt åsido.. du ser strålande ut Gitsan! 🙂 Härligt härligt.
Quote from Thomas Borg on 6 August 2012, 11:23Ja Grattis Gitsan!
Jag är bara avundsjuk. Min viktminskning har kommit av sig..
Men jag har bara 3 kg till BMI 25. Nu ska jag ge dig en match.
Denna vecka ska det motioneras mycket, och ätas lite. Det kan ha sagts förr av någon, men denna vecka menar någ
Ja Grattis Gitsan!
Jag är bara avundsjuk. Min viktminskning har kommit av sig..
Men jag har bara 3 kg till BMI 25. Nu ska jag ge dig en match.
Denna vecka ska det motioneras mycket, och ätas lite. Det kan ha sagts förr av någon, men denna vecka menar någ
Quote from Funbeat user on 6 August 2012, 15:02Snyggt Gitsan! Och du visar att den långsiktiga planen är den som fungerar! Fast drygt 3kg på en månad är riktigt starkt jobbat så här i slutfasen 😉
Snyggt Gitsan! Och du visar att den långsiktiga planen är den som fungerar! Fast drygt 3kg på en månad är riktigt starkt jobbat så här i slutfasen 😉
Quote from Annika Andersson on 6 August 2012, 19:23Lars, om du kommer före mig till BMI 25 så ska jag skriva en Limerick till dig 😉
Det intressanta är att jag inte har kämpat på något sätt. Minimalt med kolhydrater, saknar inte bröd, godis läsk etc. Relativt mycket motion med promenader och stavgång, men
Lars, om du kommer före mig till BMI 25 så ska jag skriva en Limerick till dig 😉
Det intressanta är att jag inte har kämpat på något sätt. Minimalt med kolhydrater, saknar inte bröd, godis läsk etc. Relativt mycket motion med promenader och stavgång, men
Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 12:15Ja, känslan att ett par byxor som inte gått på förr sitter bra är obeskrivligt härlig. 😀 (Tyvärr är ju den omvända känslan inte så kul)
Stort grattis till framgångarna 🙂
Ja, känslan att ett par byxor som inte gått på förr sitter bra är obeskrivligt härlig. 😀 (Tyvärr är ju den omvända känslan inte så kul)
Stort grattis till framgångarna 🙂
Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 12:26Ser helt underbart ut Gitsan!
Ser helt underbart ut Gitsan!
Quote from Annika Andersson on 7 August 2012, 18:05Ytterligre en glad nyhet, jag har skrivit på ett anställningsavtal idag 🙂
Visserligen "bara" som timvikarie inom barnomsorgen, men det ger mig möjlighet att se om det arbetet passar mig och då kan jag ju på sikt söka något längre vikariat framövre.
Ytterligre en glad nyhet, jag har skrivit på ett anställningsavtal idag 🙂
Visserligen "bara" som timvikarie inom barnomsorgen, men det ger mig möjlighet att se om det arbetet passar mig och då kan jag ju på sikt söka något längre vikariat framövre.
Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 18:25Grattis till jobb! Om du trivs så kommer du att vara guld värd inom förskolan. Jag arbetar där och visst är vi tacksamma för alla glada unga tjejer och en och annan kille som kommer och vickar men när det kör ihop sig med mycket barn så önskar man ibland
Grattis till jobb! Om du trivs så kommer du att vara guld värd inom förskolan. Jag arbetar där och visst är vi tacksamma för alla glada unga tjejer och en och annan kille som kommer och vickar men när det kör ihop sig med mycket barn så önskar man ibland
Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 18:39Härligt Gitsan! Du var då inte arbetssökande speciellt länge 🙂 Bara att invänta att de ringer dig då 🙂
Härligt Gitsan! Du var då inte arbetssökande speciellt länge 🙂 Bara att invänta att de ringer dig då 🙂
Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 19:29Grattis Gitsan!! Härligt! Du har bra flyt just nu. 🙂
Grattis Gitsan!! Härligt! Du har bra flyt just nu. 🙂