Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 20:17Om jag nånsin kommer till bmi 25 så ska jag skriva en limerick till er allihop var och en.. det är ett löfte. Måste bort med 9 kilo till ner till 88 för att hamna på 25 bmi.. Verkar omöjligt.
Om jag nånsin kommer till bmi 25 så ska jag skriva en limerick till er allihop var och en.. det är ett löfte. Måste bort med 9 kilo till ner till 88 för att hamna på 25 bmi.. Verkar omöjligt.
Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 20:26Haha, ett sådant löfte vågar jag också ge Niklas. Jag behöver bara bli av med ca 45 kg innan dess, så jag har ju en del tid till att komma på dem 😉
Haha, ett sådant löfte vågar jag också ge Niklas. Jag behöver bara bli av med ca 45 kg innan dess, så jag har ju en del tid till att komma på dem 😉
Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 22:25Åh, HEJA GITSAN! Grattis till jobbet :}
Åh, HEJA GITSAN! Grattis till jobbet :}
Quote from Annika Andersson on 8 August 2012, 08:05Tack för alla glada tillrop 😀
Nicklas, kan man ha en bättre morot än att få skriva limerickar om oss andra för att nå sitt mål?!
Tack för alla glada tillrop 😀
Nicklas, kan man ha en bättre morot än att få skriva limerickar om oss andra för att nå sitt mål?!
Quote from Funbeat user on 8 August 2012, 10:18Nicklas; om du sätter dig och knåpar på en limerick åt oss var så har du inte tid att äta saker som inte är bra för dig, och så vips är de 9 kg borta! 😉
Och grattis Gitsan, till både resultat och jobb! Håller med Lotta om att det är guld värt med en "ä
Nicklas; om du sätter dig och knåpar på en limerick åt oss var så har du inte tid att äta saker som inte är bra för dig, och så vips är de 9 kg borta! 😉
Och grattis Gitsan, till både resultat och jobb! Håller med Lotta om att det är guld värt med en "ä
Quote from Annika Andersson on 17 August 2012, 14:46Nu sätt den planerade motion på prövning vill jag lova. Denna vecka har jag jobbat 3 dagar på en förskola med barn 3-4 år. Gissa om jag var trött när jag kom hem!
Men nu har jag 3 dagar på mig att röra mig så mycket jag vill och orkar, sedan väntar en hel
Nu sätt den planerade motion på prövning vill jag lova. Denna vecka har jag jobbat 3 dagar på en förskola med barn 3-4 år. Gissa om jag var trött när jag kom hem!
Men nu har jag 3 dagar på mig att röra mig så mycket jag vill och orkar, sedan väntar en hel
Quote from Funbeat user on 17 August 2012, 15:04Det fixar du! (t+)
Men glöm nu inte bort att ta hand om och vara rädd om dig själv! Jag förstår att det känns roligt att "vara igång" igen, men det är så lätt att tappa bort sig själv på vägen och säga ja till för mycket!
Det kanske kommer att ta ett tag
Det fixar du! (t+)
Men glöm nu inte bort att ta hand om och vara rädd om dig själv! Jag förstår att det känns roligt att "vara igång" igen, men det är så lätt att tappa bort sig själv på vägen och säga ja till för mycket!
Det kanske kommer att ta ett tag
Quote from Funbeat user on 19 August 2012, 13:48Massa grattis!! Kul att få komma tillbaka ut på arbetsmarknaden!
Inte konstigt att det är lite långsammare då, det tar ett tag innan man hittar balansen.Men jisses vilken insats du har gjort! Och det syns otroligt väl på bilderna. Du ser fastare ut och
Massa grattis!! Kul att få komma tillbaka ut på arbetsmarknaden!
Inte konstigt att det är lite långsammare då, det tar ett tag innan man hittar balansen.
Men jisses vilken insats du har gjort! Och det syns otroligt väl på bilderna. Du ser fastare ut och
Quote from Annika Andersson on 19 August 2012, 14:27Tack ni kloka tjejer 🙂
Jag ska ta det lugnare efter kommande vecka. Känner själv att jag svara "ja" lite för fort, men nu får jag rätta mig efter det.
Vår yngste son, som nyss fyllt 22, brukar kolla läget ibland. Han jobbar själv på ett fritidshem och v
Tack ni kloka tjejer 🙂
Jag ska ta det lugnare efter kommande vecka. Känner själv att jag svara "ja" lite för fort, men nu får jag rätta mig efter det.
Vår yngste son, som nyss fyllt 22, brukar kolla läget ibland. Han jobbar själv på ett fritidshem och v
Quote from Funbeat user on 25 August 2012, 09:36Hur känns det efter en hel vecka på förskola Gitsan? Har du haft någon ork kvar till stavgång?
Hur känns det efter en hel vecka på förskola Gitsan? Har du haft någon ork kvar till stavgång?