Quote from Annika Andersson on 25 August 2012, 10:32Lotta, det känns riktigt bra, men någon stavgång har jag inte orkat med på kvällarna.
Men nu har jag precis kommit hem efter en promenad med ena på hunden. Vi traskade på i 80 minuter. I morgon ska stavarna fram igen.
Tappade sugen lite när min pulsklocka
Lotta, det känns riktigt bra, men någon stavgång har jag inte orkat med på kvällarna.
Men nu har jag precis kommit hem efter en promenad med ena på hunden. Vi traskade på i 80 minuter. I morgon ska stavarna fram igen.
Tappade sugen lite när min pulsklocka
Quote from Annika Andersson on 31 August 2012, 09:01Nu har jag fått nytt sändarbälte från Polar så strax ska jag testa den på en promenad med hundarna i regnet. I morgon blir det "skarpt läge" under Tjejmilen 🙂
Har gjort min månadssummering av vikten och det ser så bra ut 😀
Hela 23 kilo är borta sedan a
Nu har jag fått nytt sändarbälte från Polar så strax ska jag testa den på en promenad med hundarna i regnet. I morgon blir det "skarpt läge" under Tjejmilen 🙂
Har gjort min månadssummering av vikten och det ser så bra ut 😀
Hela 23 kilo är borta sedan a
Quote from Annika Andersson on 31 August 2012, 09:02BILD:http://www.matdagboken.se/upload/8005-v1JfpE0bBsIPutR441xk.jpg
BILD:http://www.matdagboken.se/upload/8005-v1JfpE0bBsIPutR441xk.jpg
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 09:15Ja, Gitsan, jag kan inte annat än att hålla med dig, det ser BRA ut!!
Ja, Gitsan, jag kan inte annat än att hålla med dig, det ser BRA ut!!
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 11:10Riktigt imponerande Gitsan!
Riktigt imponerande Gitsan!
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 14:46Härligt! (hv)
Härligt! (hv)
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 17:55Håller med föregående; härligt resultat!
Lycka till med Tjejmilen imorgon! Är lite avis på dig; dels blev jag riktigt sugen på att springa när vi var en sväng uppe i Stlm för nån vecka sen och jag insåg hur vacker rundan måste vara (men då fanns det inga
Håller med föregående; härligt resultat!
Lycka till med Tjejmilen imorgon! Är lite avis på dig; dels blev jag riktigt sugen på att springa när vi var en sväng uppe i Stlm för nån vecka sen och jag insåg hur vacker rundan måste vara (men då fanns det inga
Quote from Funbeat user on 1 September 2012, 13:50Vilken tjusig kurva!
Lycka till på tjejmilen, ge sträckan vad den tål och ha massvis med kul under tiden!
Vilken tjusig kurva!
Lycka till på tjejmilen, ge sträckan vad den tål och ha massvis med kul under tiden!
Quote from Annika Andersson on 1 September 2012, 18:20Nu är det gjort!
Jag lämnade stavarna hemma och tänkte "kraftgå" (powerwalka) istället. Men efter en stund blev jag ju så sugen på att testa att jogga lite. Jag har ju inte gjort det på drygt ett år sedan mitt ena knä började strula och det visade sig at
Nu är det gjort!
Jag lämnade stavarna hemma och tänkte "kraftgå" (powerwalka) istället. Men efter en stund blev jag ju så sugen på att testa att jogga lite. Jag har ju inte gjort det på drygt ett år sedan mitt ena knä började strula och det visade sig at
Quote from Funbeat user on 1 September 2012, 19:20Nu bombar jag dig lite eftersom jag kommenterade ditt pass nyss - men åh vad grym du är. Så kul att knät höll och att du sprang så pass mycket, imponerande. Rosen var du verkligen värd (L)
Nu bombar jag dig lite eftersom jag kommenterade ditt pass nyss - men åh vad grym du är. Så kul att knät höll och att du sprang så pass mycket, imponerande. Rosen var du verkligen värd (L)