Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Graaattttis fina du! Vilket underbart sätt att fira in sitt 60e år på, med en sådan fantastisk viktnedgång och i toppform 😀 Jag hoppas jag är lika fräsch när jag fyller 60!

Och så hoppas jag att ditt halsont försvinner snabbt och att du har en alldeles

Grattis i efterskott Gitsan!!

Flera gånge rom 🙂

Tack tack 🙂
Jag får nog börja träna ordentligt om jag ska bli så vig som den gumman...
Det blev lite fusk både med mat och dricka några dagar så jag gissar att det blir ett plus på vågen denna vecka, men det är ju inte hela världen.
Jag är hemma måndag-

Visst blev det plus på vågen, 1,3 kg.
Men 0,7 av dem försvann redan till idag 🙂
Nu har jag utmanat mig själv med att ta en kvällspromenad varje kväll kommande vecka, om det så bara blir 15-20 minuter lång.
Inte för att jag tror att det påverkar vikten,

Oj, jag har visst missat en del. Det verkar vara läge för ett trippelgrattis för viktenframgången, löpningen på tjejmilen och för födelsedagsbarnet 😀

Grattis! Grattis! Grattis!

Du är verkligen grym! 😀

Jag hoppas verkligen att du skall kunna komma i

Nej inte direkt Hebbe, Värst var det med låren, kunde knapp gå nedför trapport de närmaste dagarna 🙂 men det var ju "bara" träningsvärk.

Ja, men det är ju bara bra "smärta". Det är ju smärta som gör att man känner sig stolt 😀 Bra jobbat!

Skulle utmana mig själv att ta promenader varje kväll denna vecka. Det fungerade i måndags, sedan orkade jag inte.
Men jag går till och från jobbet, totalt 40 minuter. All motion som blir av är ju bra 🙂
Vikten går sakta nedåt igen efter "utsvävningarna"

Inte orkade jag ut varje kväll..... och september blev första stora plusuppgången på 18 månader. Men den lägger jag bakom mig nuj och hóppas på ett friskt oktober 🙂

Nej, det är svårt att motivera sig att komma ut på kvällen då det regnar och blåser och är mörkt. Jag gör en avstämning och redovisar min viktuppgång för tredje kvartalet på måndag. Sen börjar vi om på nytt!?

Kämpa på Gitsan!