Quote from Funbeat user on 8 November 2012, 10:46Med din järnvilja är jag helt säker på att du klarar 80-sträcket till 2013! Grymt bra jobbat!
Med din järnvilja är jag helt säker på att du klarar 80-sträcket till 2013! Grymt bra jobbat!
Quote from Annika Andersson on 11 November 2012, 10:02Igår köpte jag en ny våg. Är lite nyfiken på detta med fettprocent etc. Men oj vad jag blev besviken på denna:
BILD:http://www.matdagboken.se/upload/8005-oggNjlGMNK9Hp6L1gnLO.jpg
Idag ska jag promenera i minst 75 minuter så det blir ju bra att först gå
Igår köpte jag en ny våg. Är lite nyfiken på detta med fettprocent etc. Men oj vad jag blev besviken på denna:
BILD:http://www.matdagboken.se/upload/8005-oggNjlGMNK9Hp6L1gnLO.jpg
Idag ska jag promenera i minst 75 minuter så det blir ju bra att först gå
Quote from Thomas Borg on 11 November 2012, 10:4471,7 kg!!!!
Det måste du väl vara nöjd med.
Lars (80,5)
71,7 kg!!!!
Det måste du väl vara nöjd med.
Lars (80,5)
Quote from Annika Andersson on 11 November 2012, 13:10Om det vore så väl 🙂
Inte en bild på min våg utan jag norpade den från en annons (H)
Nu har jag i alla fall bytt våg och ska sätta mig in i hur den nya fungerar.
Om det vore så väl 🙂
Inte en bild på min våg utan jag norpade den från en annons (H)
Nu har jag i alla fall bytt våg och ska sätta mig in i hur den nya fungerar.
Quote from Funbeat user on 11 November 2012, 16:20Jag som gillar prylar måste få veta lite om vågen 🙂 Vad var dåligt med den du bytte ut och vad köpte du istället?
Jag som gillar prylar måste få veta lite om vågen 🙂 Vad var dåligt med den du bytte ut och vad köpte du istället?
Quote from Annika Andersson on 11 November 2012, 21:07Lotta; jag begrep mig inte riktigt på hur jag skulle få igång den över huvud taget och när jag väl lyckades (vet inte hur) så blinkade en massa siffror men jag hann inte med att se vad det stod för....
Istället köpte jag Withings WIFI som jag inte behöver
Lotta; jag begrep mig inte riktigt på hur jag skulle få igång den över huvud taget och när jag väl lyckades (vet inte hur) så blinkade en massa siffror men jag hann inte med att se vad det stod för....
Istället köpte jag Withings WIFI som jag inte behöver
Quote from Funbeat user on 12 November 2012, 20:13Det är busenkelt att få igång vågen! Stoppa i nätverkskortet i vågen, gå in på nätet och följ instruktionerna! 🙂
Jag har lärt mig en hel del om hur min kropp fungerar, vad jag ska äta och hur jag ska träna för att få ett bra resultat. Allt genom att följ
Det är busenkelt att få igång vågen! Stoppa i nätverkskortet i vågen, gå in på nätet och följ instruktionerna! 🙂
Jag har lärt mig en hel del om hur min kropp fungerar, vad jag ska äta och hur jag ska träna för att få ett bra resultat. Allt genom att följ
Quote from Funbeat user on 12 November 2012, 20:16Appen är väldigt enkel, den visar den senaste invägningen. Man kan också stega bakåt med hjälp av pilarna för att se tidigare mätningar. Vickar man på mobilen får man fram alla kurvorna.
Appen är väldigt enkel, den visar den senaste invägningen. Man kan också stega bakåt med hjälp av pilarna för att se tidigare mätningar. Vickar man på mobilen får man fram alla kurvorna.
Quote from Annika Andersson on 13 November 2012, 16:39Jag får fråga dig om jag stöter på problem. Behövde inte sätta in något nätverkskort.... det fanns förmodligen redan i. Kopplade ihop vågen med datorn via USB sedan löste sig resten mer eller mindre av sig själv.
Får vänta några dagar innan jag ser någon
Jag får fråga dig om jag stöter på problem. Behövde inte sätta in något nätverkskort.... det fanns förmodligen redan i. Kopplade ihop vågen med datorn via USB sedan löste sig resten mer eller mindre av sig själv.
Får vänta några dagar innan jag ser någon
Quote from Annika Andersson on 19 November 2012, 18:09Nu när jag har min nya våg har jag också börjat använda RunKeeer eftersom det fungerar bra ihop i appen.
Så jag kommer att lämna gruppen och funbeat. Vem erbjuder sig att ta över administratörsjobbet för denna grupp?
Hör av er senast 30/11! Om ingen vill
Nu när jag har min nya våg har jag också börjat använda RunKeeer eftersom det fungerar bra ihop i appen.
Så jag kommer att lämna gruppen och funbeat. Vem erbjuder sig att ta över administratörsjobbet för denna grupp?
Hör av er senast 30/11! Om ingen vill