Quote from Funbeat user on 30 September 2012, 15:59Jag säger som Lars - kämpa på!
Även om det börjar bli mörkt och ruggigt ute är det ofta skönt med syrerik luft så här års och det finns inget bättre än att komma hem svettig och slut från ett träningspass. 🙂
Jag säger som Lars - kämpa på!
Även om det börjar bli mörkt och ruggigt ute är det ofta skönt med syrerik luft så här års och det finns inget bättre än att komma hem svettig och slut från ett träningspass. 🙂
Quote from Annika Andersson on 6 October 2012, 16:12Nu är jag nere på den lägstavikt jag hade innan min 60-årsdag 🙂
Dessutom åkte Pulsklockan på när jag traskade ut med hundarna idag. Det vore väl själva den om jag inte ska få till 3 träningspass i veckan så som Polar personaltrainer föreslår för att åtm
Nu är jag nere på den lägstavikt jag hade innan min 60-årsdag 🙂
Dessutom åkte Pulsklockan på när jag traskade ut med hundarna idag. Det vore väl själva den om jag inte ska få till 3 träningspass i veckan så som Polar personaltrainer föreslår för att åtm
Quote from Funbeat user on 7 October 2012, 10:26Grattis Gitsan. 🙂
Det verkar gå fortsatt bra för dig 😀
Grattis Gitsan. 🙂
Det verkar gå fortsatt bra för dig 😀
Quote from Annika Andersson on 8 October 2012, 18:40Jag hoppas det Hebbe. Har nog haft en liten svacka i september, men allt kan ju inte gå på räls hela tiden 😉
Jag hoppas det Hebbe. Har nog haft en liten svacka i september, men allt kan ju inte gå på räls hela tiden 😉
Quote from Funbeat user on 9 October 2012, 09:19Per aspera ad astra! (genom svårigheter mot stjärnorna)
Hoppas att du kan hålla dig kry. Och det där med vikten vet vi att du fixar! Det har du klart och tydligt bevisat gång på gång. Du är en kämpe och du har redan kommit jättelång väg, du tar bara en l
Per aspera ad astra! (genom svårigheter mot stjärnorna)
Hoppas att du kan hålla dig kry. Och det där med vikten vet vi att du fixar! Det har du klart och tydligt bevisat gång på gång. Du är en kämpe och du har redan kommit jättelång väg, du tar bara en l
Quote from Annika Andersson on 2 November 2012, 06:42Ordningen återställd. Förra månadens uppgång på 1,2 kg blev istället ett minus på 1,7 kg i oktober. Nu kan jag stoltsera med en total minskning på 23,5 kg sedan april 2011 🙂
Om 1,1 kilo är jag under 80-strecket och det hoppas jag få uppleva senast till
Ordningen återställd. Förra månadens uppgång på 1,2 kg blev istället ett minus på 1,7 kg i oktober. Nu kan jag stoltsera med en total minskning på 23,5 kg sedan april 2011 🙂
Om 1,1 kilo är jag under 80-strecket och det hoppas jag få uppleva senast till
Quote from Thomas Borg on 2 November 2012, 09:09Stort grattis Gitsan. Du kommer nog till dit före mig. I morse hade jag ökat till 82 kg.
Stort grattis Gitsan. Du kommer nog till dit före mig. I morse hade jag ökat till 82 kg.
Quote from Funbeat user on 2 November 2012, 10:21Vad härligt Gitsan. Riktigt imponerande!
Vad härligt Gitsan. Riktigt imponerande!
Quote from Funbeat user on 3 November 2012, 09:35Yes! Härligt, nu ser du målsnöret för 80 kilo. (t+)
Yes! Härligt, nu ser du målsnöret för 80 kilo. (t+)
Quote from Funbeat user on 5 November 2012, 19:43Bra jobbat Gitsan! 😀 Du är fantastisk!
Bra jobbat Gitsan! 😀 Du är fantastisk!