Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Trist att du lämnar oss, men eftersom du är målviktig förstår jag dig! Tack för att du varit en sån bra förebild och för all pepp och glädje du spridit i gruppen! (L)

Ni är ju ganska många som nått, eller närmar er, målvikt, men några av oss behöver nog

Lycka till Gitsan! Ja Susanne, vi är några som behöver gruppen fortsättningsvis oxå så om du vill "ta över" så tycker jag att det är jättebra!

Otroligt tråkigt att du lämnar oss Gitsan, men det enda som betyder något är att du gör det som är bäst för dig! Du har kommit så långt och peppat oss alla, vill verkligen tacka för det och allt jobb du gjort. Kanske kan vi på något sätt hålla kontakten i

Vad roligt att du tar över Susanne! Jag har ändrat så du är administratör av gruppen nu samt tagit bort mig själv som det.
Jag lär nog göra en liten månadssummering nästa helg innan jag lämnar er.

Anna; man behöver inte vara så värst teknisk för att hantera en grupp här! 🙂
Om man inte vill göra listor och sådär.... Börjar vi med sånt får de som är mer kunniga assistera mig!
Jag ska göra mitt bästa för att axla ansvaret på ett bra sätt, och bli me

Det kommer gå jättebra Susanne. Du får hojta om du behöver hjälp med något, men jag tror du kommer fixa det galant :}

Men..... lämnar du oss för en våg? 🙁
Hoppas att du blir lycklig ändå. (och smal)
Du kan väl komma tillbaka när batterierna tar slut. 😉
(L)

Tråkigt att du lämnar oss Gitsan men jag förstår dig också såklart, du har verkligen kommit långt. Vi andra kör på som vanligt med Susanne vid rodret. 🙂

Ja, vi får skylla på vågen.... Kanske håller jag mig kvar till årsskiftet, men då är det för er skull 😉 Men det blir inte lika ofta som nu och därför ville jag inte fortsätta administrera gruppen.

Vad roligt att du nått ditt mål Gitsan, men liksom övriga så instämmer jag i att det är ju trist att inte få följa dig längre.
Men massor av lycka till på andra jakter i tillvaron. Hoppas du får hålla dig frisk och skadefri nu framöver och kan fortsätta