Quote from Annika Andersson on 3 December 2012, 07:16Hej igen! Inte kunde jag vara utan er 😉
Jag är visserligen inte inloggad lika ofta här på Funbeat men jag saknar er! Så ni får ni får nog dras med mig ett tag till (H)
Just nu sitter jag med mobilen i högsta hugg och väntar på jobbuppdrag. Matlådan är re
Hej igen! Inte kunde jag vara utan er 😉
Jag är visserligen inte inloggad lika ofta här på Funbeat men jag saknar er! Så ni får ni får nog dras med mig ett tag till (H)
Just nu sitter jag med mobilen i högsta hugg och väntar på jobbuppdrag. Matlådan är re
Quote from Funbeat user on 3 December 2012, 20:14Väkommen tillbaka! 🙂 Vi har dig mer än gärna kvar vet du!
Väkommen tillbaka! 🙂 Vi har dig mer än gärna kvar vet du!
Quote from Funbeat user on 3 December 2012, 22:33Vad Susanne sa 🙂
Vad Susanne sa 🙂
Quote from Funbeat user on 4 December 2012, 16:13Oh vad härligt att få behålla dig i gänget! 🙂
Hoppas att jobben kommer på inrull!
Oh vad härligt att få behålla dig i gänget! 🙂
Hoppas att jobben kommer på inrull!
Quote from Funbeat user on 7 December 2012, 09:59Underbart att höra från dig Gitsan! (L)
Underbart att höra från dig Gitsan! (L)
Quote from Thomas Borg on 10 December 2012, 12:50Hur går det med matregistreringen?
Jag har kört sådan i en vecka nu med bra resultat, och försöker att härda ut även denna vecka. Jag gick ner det dryga kg som jag gick upp förrförra veckan, och närmar mig sakta 79,9. (H)
Hur går det med matregistreringen?
Jag har kört sådan i en vecka nu med bra resultat, och försöker att härda ut även denna vecka. Jag gick ner det dryga kg som jag gick upp förrförra veckan, och närmar mig sakta 79,9. (H)
Quote from Annika Andersson on 10 December 2012, 17:59Tack Lars; det går bra 🙂
Jag gjorde ett uppehåll förra veckan, men då blev det 3 hg upp så nu registrerar jag igen.
Fast jag vet ju inte om det blir så mycket bättre av det, mer än att jag för fördelningen av fett/protein/kolhydrater.
Idag var jag till
Tack Lars; det går bra 🙂
Jag gjorde ett uppehåll förra veckan, men då blev det 3 hg upp så nu registrerar jag igen.
Fast jag vet ju inte om det blir så mycket bättre av det, mer än att jag för fördelningen av fett/protein/kolhydrater.
Idag var jag till
Quote from Funbeat user on 11 December 2012, 11:56Vad bra att du äntligen fått medicin. Har hört flera som råkat ut för den illasinnade bacillusken, tydligen ett rent elände. Hoppas att du kan bli frisk och kry ordentligt snart. Det är så mycket lättare att hålla ordning på sig och motion och mat då. Och
Vad bra att du äntligen fått medicin. Har hört flera som råkat ut för den illasinnade bacillusken, tydligen ett rent elände. Hoppas att du kan bli frisk och kry ordentligt snart. Det är så mycket lättare att hålla ordning på sig och motion och mat då. Och
Quote from Funbeat user on 11 December 2012, 13:20Men fy, inte konstigt att du mått dåligt. Hoppas du snabbt märker av en förbättring (L) stor kram! Och tack för din alltid så peppande ord. Dom betyder mycket!
Men fy, inte konstigt att du mått dåligt. Hoppas du snabbt märker av en förbättring (L) stor kram! Och tack för din alltid så peppande ord. Dom betyder mycket!
Quote from Annika Andersson on 30 December 2012, 09:27Årets viktresultat slutade på -9,7 kilo vilket känns helt OK med tanke på alla förkylningar jag dragits mded under hösten samt förändringarna från att kunna ta dagen som det kom till att jobba i stort sett varje dag inom barnomsorgen.
Nu har jag tyvärr e
Årets viktresultat slutade på -9,7 kilo vilket känns helt OK med tanke på alla förkylningar jag dragits mded under hösten samt förändringarna från att kunna ta dagen som det kom till att jobba i stort sett varje dag inom barnomsorgen.
Nu har jag tyvärr e