Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

10 kg (om vi höjer decimalen) är ju fantastiskt bra. Det är dubbelt så mycket som jag gick ner som mest. (har julfrossat lite! :@)
Men det ska tydligen bli ett år till, fast det verkade lite mörkt ett tag, så vi tar väl de resterande kilona då.

Jag önska

Bra jobbat, och sporrande att läsa!
Har själv haft ett år med mycket förkylningar och skräp, men för mig har vikten gått åt andra hållet.
Men nu är jag, förhoppningsvis, på väg ur årets sista förkylning och känner mig peppad att komma på rätt köl igen. O

Bra jobbat! Nästan 10 kilo på ett år är bra jobbat! Speciellt med tanke på hur stabil du ändå ha varit genom hela året, trots motgångar fysiskt så har du haft en järnvilja och resultatet har ju följt med det. Imponerande!

Just nu äter jag Rinexin och sprayar näsan varje dag eftersom jag nu dragit på mig en bihåleinflammation 🙁
Men den var inte värre än att jag slapp antibiotika i alla fall.
Vilade igår men idag blev det en timmes promenad i rask takt. Snart kommer vi in

Otroligt bra jobbat Gitsan, speciellt eftersom det inte gått som på ett bananskal. Det är lätt att skylla på sjukdomarna för att slippa träna, äta lite extra "gott", men du har uppenbarligen skött dig ändå. Grymt!

Ta det försiktigt nu med bihåleinflammat

Målet fö 2013 är satt! Det är en viktminskning på hela -3,5 kilo 😉
Eftersom det gick väldigt trögt hela hösten, ända sedan jag började jobba som timvikarie i augusti så har jag insett att jag behöver vara snällare mot mig själv, tillåta mig lite utsvävni

Det låter klokt och vettigt Gitsan! Det är ju inte målet som är målet, utan vägen dit eller hur man nu säger. Vi måste ju må bra under tiden också och det låter som du har hittat en vettig balans :}

Hoppas du får pigga på dig och att du får njuta ordent

Men vad trist med alla dina förkylningar! Känns som att du aldrig får bli riktigt frisk innan nästa kommer på?!

Hoppas att en SPAvistelse är precis vad kroppen och själen behöver, så att du får vara pigg och frisk efter det. Och snäll mot sig själv är vä

Gissa om jag hade en skön stund på Yasuragi (+t)
Dag 1på eftermiddagen blev det tvagning, varma källor och simning innan det var dags för en god middag och vin och därefter natti natti för tanten.
På förmiddagen dag 2 njöt jag av utsikten från mitt fönste

Det låter härligt, Gitsan. (t+)