Quote from Annika Andersson on 14 April 2012, 11:30Tjoho, nu fungerade det! Jag använder mest Firefox men när jag nu använde Explorer så gick det ju galant. Tack för tipset Hebbe! Vad har du för signatur i Matdagboken förresten?
BILD:http://www.matdagboken.se/upload/8005-B4gjS1jIlQrOOp3gTcNW.jpg
Tjoho, nu fungerade det! Jag använder mest Firefox men när jag nu använde Explorer så gick det ju galant. Tack för tipset Hebbe! Vad har du för signatur i Matdagboken förresten?
BILD:http://www.matdagboken.se/upload/8005-B4gjS1jIlQrOOp3gTcNW.jpg
Quote from Funbeat user on 14 April 2012, 11:46Tjusig graf Gitsan! 😀
Jag använder inte matdagboken utan startade bara ett konto för att kolla hur man får fram bildadressen på den sidan 😉
(mitt namn där är hebbee)
Tjusig graf Gitsan! 😀
Jag använder inte matdagboken utan startade bara ett konto för att kolla hur man får fram bildadressen på den sidan 😉
(mitt namn där är hebbee)
Quote from Annika Andersson on 23 April 2012, 07:49Berg- och dalbana, så känns mina dagar just nu 🙁
När jag tittar tillbaks på vad jag skrivit de senaste månaderna så har jag nog inte mått bra speciellt många dagar.
Tre förkylningar efter varandra, oron för gubben min som var dålig i januari, oror när y
Berg- och dalbana, så känns mina dagar just nu 🙁
När jag tittar tillbaks på vad jag skrivit de senaste månaderna så har jag nog inte mått bra speciellt många dagar.
Tre förkylningar efter varandra, oron för gubben min som var dålig i januari, oror när y
Quote from Funbeat user on 23 April 2012, 08:12Gitsan, det låter ju tråkigt om det skulle vara diabetes. Men typ två är ju oftast hanterbart, så om du bara får veta om det kan du säkert se till att hålla blodsockret på en bättre nivå.
Hoppas verkligen du får hålla dig frisk ett tag nu! Låter som att
Gitsan, det låter ju tråkigt om det skulle vara diabetes. Men typ två är ju oftast hanterbart, så om du bara får veta om det kan du säkert se till att hålla blodsockret på en bättre nivå.
Hoppas verkligen du får hålla dig frisk ett tag nu! Låter som att
Quote from Funbeat user on 23 April 2012, 13:42Hoppas att du får bra besked på torsdag. Det är så jobbigt när man känner att något inte är som det skall, men man inte vet vad det är 🙁
Hoppas att du får bra besked på torsdag. Det är så jobbigt när man känner att något inte är som det skall, men man inte vet vad det är 🙁
Quote from Funbeat user on 23 April 2012, 22:25Hoppas du får besked snart, ofta är väntan och ovissheten det jobbigaste. Önskar att du har en lugnare tid framför dig och jag hoppas att du inser hur långt du kommit. Ta hand om dig, stor kram (L)
Hoppas du får besked snart, ofta är väntan och ovissheten det jobbigaste. Önskar att du har en lugnare tid framför dig och jag hoppas att du inser hur långt du kommit. Ta hand om dig, stor kram (L)
Quote from Annika Andersson on 27 April 2012, 16:14Efter gårdagens besök hos läkaren konstaterade hon att:
* levaxindosen behöver höjas något
* jag behöver anti-depp medicin samt
* jag ligger på gränsen till diabetes typ 2Nästa vecka ska jag ta ytterligare 2 fasteprov innan jag får veta om jag verklige
Efter gårdagens besök hos läkaren konstaterade hon att:
* levaxindosen behöver höjas något
* jag behöver anti-depp medicin samt
* jag ligger på gränsen till diabetes typ 2
Nästa vecka ska jag ta ytterligare 2 fasteprov innan jag får veta om jag verklige
Quote from Christer Berg on 27 April 2012, 22:45Skönt att du fick besked även om de kanske inte var det bästa...
Skönt att du fick besked även om de kanske inte var det bästa...
Quote from Thomas Borg on 27 April 2012, 23:42Pepp till dig Gitsan. Du kämpar på bra. Hoppas att det blir positivt resultat snart. (eller säger man negativt kanske, när det gäller diagnos)
Kram
Pepp till dig Gitsan. Du kämpar på bra. Hoppas att det blir positivt resultat snart. (eller säger man negativt kanske, när det gäller diagnos)
Kram
Quote from Funbeat user on 30 April 2012, 09:52Håller tummarna för dig att du ligger på rätt sida!
Håller tummarna för dig att du ligger på rätt sida!