Quote from Annika Andersson on 11 March 2012, 19:14Om det kniper så visst kan jag ta en "dunk" själv fredag-söndag, men oftast får jag lite hjälp av gubben min. Därför har vi bestämt att när vi vill ha vin så är det flaskor som gäller numer. Det är så lätt att "mysa" lite med ett glas rött till DN:s korso
Om det kniper så visst kan jag ta en "dunk" själv fredag-söndag, men oftast får jag lite hjälp av gubben min. Därför har vi bestämt att när vi vill ha vin så är det flaskor som gäller numer. Det är så lätt att "mysa" lite med ett glas rött till DN:s korso
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 20:09Tur för mig att jag inte dricker vin.
Synd för mig att jag älskar öl som är beydligt mer kalorier i. 🙂
Tur för mig att jag inte dricker vin.
Synd för mig att jag älskar öl som är beydligt mer kalorier i. 🙂
Quote from Annika Andersson on 16 March 2012, 11:47Fredagsvägningen visade -0,8 kg jämfört med förra fredagen. Jag har legat på ett kaloriunderskott på 540 kcal per dag i snitt. Vågen visade 89,1 🙂
För att må så bra som möjligt så äter jag av mina motionskalorier också och jag försöker vara noga med att
Fredagsvägningen visade -0,8 kg jämfört med förra fredagen. Jag har legat på ett kaloriunderskott på 540 kcal per dag i snitt. Vågen visade 89,1 🙂
För att må så bra som möjligt så äter jag av mina motionskalorier också och jag försöker vara noga med att
Quote from Christer Berg on 16 March 2012, 18:44Härligt att du och vågen börjar bli kompisar!
Härligt att du och vågen börjar bli kompisar!
Quote from Funbeat user on 17 March 2012, 11:22Härligt Gitsan. Bra jobbat =)
Härligt Gitsan. Bra jobbat =)
Quote from Funbeat user on 18 March 2012, 00:05Riktigt bra jobbat. Grattis!
Riktigt bra jobbat. Grattis!
Quote from Annika Andersson on 20 March 2012, 09:05Förkyld igen 🙁
Efter att förra veckan ha mått toppen, orkat mina pass på Curves och promenerat en massa så kom det halsonda tillbaks i söndag.
Jag är bara så där halvförkyld, halsen svider till emellanåt, jag är irriterad i luftrören och det hugger till
Förkyld igen 🙁
Efter att förra veckan ha mått toppen, orkat mina pass på Curves och promenerat en massa så kom det halsonda tillbaks i söndag.
Jag är bara så där halvförkyld, halsen svider till emellanåt, jag är irriterad i luftrören och det hugger till
Quote from Funbeat user on 20 March 2012, 12:29Skönt att vikten går åt rätt håll trots förkylningen 🙂
Skönt att vikten går åt rätt håll trots förkylningen 🙂
Quote from Funbeat user on 20 March 2012, 15:19Jag har varit borta ett tag, men vad roligt att läsa att du fortfarande håller i och går så stadigt mot dina mål!
Jag har varit borta ett tag, men vad roligt att läsa att du fortfarande håller i och går så stadigt mot dina mål!
Quote from Christer Berg on 20 March 2012, 16:12Härliga nyheter om vikten, mindre härligt med förkylningen.
Du behöver nog inte bekymra dig om att jag ska rycka om. Vägde in på 88,5 idag och jag förväntar mig inga mirakel tills imorgon eftersom jag också är utslagen med förkylning.
Hoppas att kunna k
Härliga nyheter om vikten, mindre härligt med förkylningen.
Du behöver nog inte bekymra dig om att jag ska rycka om. Vägde in på 88,5 idag och jag förväntar mig inga mirakel tills imorgon eftersom jag också är utslagen med förkylning.
Hoppas att kunna k