Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Riktigt bra jobbat Gitsan! Perfekt utgångsläge inför nästa år och du verkar beslutsam att nå ditt mål.

Gott nytt år!!

Fantastiskt bra jobbat!

Det är ju helt makalöst att du gjort dig av med så mycket! (t+) Tänka sig att släpa hem 11 mjölkpaket, det hade inte varit helt enkelt. Och så mycket har du ändå med hjälp av viljestyrka klarat av att göra dig av med. Hoppas att

DU är fantastisk. Vilken inspiration!

Kom på mig själv med att sitta och le i min ensamhet när jag läste den här tråden. Blir peppad av dig. Bra jobbat och tack för att du delar med dig!

Tack 🙂
Jag har börjat följa upp mitt OwnIndex (VO2max) med min Polarpuls-klocka.
Den 6/1 låg det på 59 och igår var det 61 😀
Motionscykeln känns så trög att trampa på 🙁 I går orkade jag 8 minuter mot 7 minuter för några dagar sedan. Så idag ska det

Det blev 10 minuter på motionscykeln för ett par dagar sedan och idag var det andra besöket på Curves. 30 minuter intensiv träning och skönt stretching efteråt. Ca 40 minuters promenad t.o.r som uppvärmning resp nedvarvning.
Hittils har jag tappat 1,5 kg

😀 Närmare kommer du inte! Snart är du där, vilken framgång!

Äntligen, nu är jag under 90 kilo 😀
På dagens officiella vägdag visade vågen 89,9 kg
Visserligen vägde jag 89,8 i söndags men sedan har vikten pendlat både upp och ned men det är fredag som är veckovägningsdag så nu kan jag se fram emot att vara på 80-ta

Grattis Gitsan.(V)
Nu får jag försöka se till att jag når 70-talet innan dig. Jag har ju försökt i många år, men nu får det bli så. Känner hur du flåsar mig i nacken. 😉

Yey, vilken milstolpe!? Hur länge sen var det du senast besökte 80-talet?

Åh vad underbart. Hormonproppad som jag är (skyller på det åtminstone) så fick jag tårar i ögonen. STORT GRATTIS, bra jobbat! Kram!