Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tack för er pep 😉
Jag har kommit igång med promenader igen och huvudet sitter fortfarande på plats!
Hoppas öka på med stavgång under veckan så jag kan bygga upp lite kondition också.

Bra Gitsan. Hoppas att du snart kan börja jogga lite igen.

Åh vad bra att du mår lite bättre igen!

Får väl revidera mina mål lite på sikt, men vikten ska under 90 innan nyårsafton i alla fall!
http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=107129

Yrseln har gett med sig, förutom när jag vänder mig hastigt om i horisontalläge. MEN då har jag då fått resultatet av magnetkamera-undersökningen. Jag förstår inte riktigt allt, men något vajsing på menisken, måttlig artros samt brosk som är helt borta p

Åh Gitsan, va tråkigt att höra. Men promenader är ju verkligen ingen dålig motionsform. Hundkompisar låter också bra att ha!

Tråkigt Gitsan, men du verkar ta det bra ändå. Och promenader gör ju också under för viktnedgång. Fortsätt kämpa på!!

Jag testade att inte skriva in vad jag åt under en vecka samt att inte väga mig varje dag. Resultat: +1,4 kg! Så nu är det tillbaks till ordningen igen, dvs jag skriver in allt jag äter i Matdagboken.se, lägger in den dagliga vikten i Viktpuls.se och så f

Ja Gitsan, jag upplever detsamma. När jag noterar matintaget, så blir det minus, eftersom jag då också följer planen med - 500 kcal/dag. Denna vecka blir det ingen reg. (Det blir för tråkigt i längden) så vi får se hur det går. Jag överlåter viktminskning

Gitsan, intressant ändå. Kändes det som att du åt väldigt annorlunda när du inte regade? Eller var det en fullständig överraskning när du väl vägde dig?

Hur går det med träningen nu? Mår du bättre?