Quote from Annika Andersson on 7 November 2011, 17:15Tack för er pep 😉
Jag har kommit igång med promenader igen och huvudet sitter fortfarande på plats!
Hoppas öka på med stavgång under veckan så jag kan bygga upp lite kondition också.
Tack för er pep 😉
Jag har kommit igång med promenader igen och huvudet sitter fortfarande på plats!
Hoppas öka på med stavgång under veckan så jag kan bygga upp lite kondition också.
Quote from Thomas Borg on 7 November 2011, 22:27Bra Gitsan. Hoppas att du snart kan börja jogga lite igen.
Bra Gitsan. Hoppas att du snart kan börja jogga lite igen.
Quote from Funbeat user on 9 November 2011, 23:21Åh vad bra att du mår lite bättre igen!
Åh vad bra att du mår lite bättre igen!
Quote from Annika Andersson on 10 November 2011, 16:26Får väl revidera mina mål lite på sikt, men vikten ska under 90 innan nyårsafton i alla fall!
http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=107129
Får väl revidera mina mål lite på sikt, men vikten ska under 90 innan nyårsafton i alla fall!
http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=107129
Quote from Annika Andersson on 12 November 2011, 16:51Yrseln har gett med sig, förutom när jag vänder mig hastigt om i horisontalläge. MEN då har jag då fått resultatet av magnetkamera-undersökningen. Jag förstår inte riktigt allt, men något vajsing på menisken, måttlig artros samt brosk som är helt borta p
Yrseln har gett med sig, förutom när jag vänder mig hastigt om i horisontalläge. MEN då har jag då fått resultatet av magnetkamera-undersökningen. Jag förstår inte riktigt allt, men något vajsing på menisken, måttlig artros samt brosk som är helt borta p
Quote from Funbeat user on 12 November 2011, 18:41Åh Gitsan, va tråkigt att höra. Men promenader är ju verkligen ingen dålig motionsform. Hundkompisar låter också bra att ha!
Åh Gitsan, va tråkigt att höra. Men promenader är ju verkligen ingen dålig motionsform. Hundkompisar låter också bra att ha!
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 18:36Tråkigt Gitsan, men du verkar ta det bra ändå. Och promenader gör ju också under för viktnedgång. Fortsätt kämpa på!!
Tråkigt Gitsan, men du verkar ta det bra ändå. Och promenader gör ju också under för viktnedgång. Fortsätt kämpa på!!
Quote from Annika Andersson on 21 November 2011, 13:19Jag testade att inte skriva in vad jag åt under en vecka samt att inte väga mig varje dag. Resultat: +1,4 kg! Så nu är det tillbaks till ordningen igen, dvs jag skriver in allt jag äter i Matdagboken.se, lägger in den dagliga vikten i Viktpuls.se och så f
Jag testade att inte skriva in vad jag åt under en vecka samt att inte väga mig varje dag. Resultat: +1,4 kg! Så nu är det tillbaks till ordningen igen, dvs jag skriver in allt jag äter i Matdagboken.se, lägger in den dagliga vikten i Viktpuls.se och så f
Quote from Thomas Borg on 21 November 2011, 14:51Ja Gitsan, jag upplever detsamma. När jag noterar matintaget, så blir det minus, eftersom jag då också följer planen med - 500 kcal/dag. Denna vecka blir det ingen reg. (Det blir för tråkigt i längden) så vi får se hur det går. Jag överlåter viktminskning
Ja Gitsan, jag upplever detsamma. När jag noterar matintaget, så blir det minus, eftersom jag då också följer planen med - 500 kcal/dag. Denna vecka blir det ingen reg. (Det blir för tråkigt i längden) så vi får se hur det går. Jag överlåter viktminskning
Quote from Funbeat user on 23 November 2011, 09:09Gitsan, intressant ändå. Kändes det som att du åt väldigt annorlunda när du inte regade? Eller var det en fullständig överraskning när du väl vägde dig?
Hur går det med träningen nu? Mår du bättre?
Gitsan, intressant ändå. Kändes det som att du åt väldigt annorlunda när du inte regade? Eller var det en fullständig överraskning när du väl vägde dig?
Hur går det med träningen nu? Mår du bättre?