Quote from Funbeat user on 27 March 2008, 13:39Jag kör både på billiga biltemaglasögon och ett par nya fina Rudy Project Sportmask Performance. Det är svårt att slå biltemavarianten i prisvärdhet, men mina Rudys är klart mkt skönare... och snyggare 🙂
Jag kör både på billiga biltemaglasögon och ett par nya fina Rudy Project Sportmask Performance. Det är svårt att slå biltemavarianten i prisvärdhet, men mina Rudys är klart mkt skönare... och snyggare 🙂
Quote from Funbeat user on 27 March 2008, 21:11Utanpå menar jag såklart!
Utanpå menar jag såklart!
Quote from Funbeat user on 27 March 2008, 21:47Jag kör med endagslinser plus diverse Oakleys:ar när jag cyklar/sportar och tycker det funkar kanonbra plus att utbudt av glasögon blir större
Jag kör med endagslinser plus diverse Oakleys:ar när jag cyklar/sportar och tycker det funkar kanonbra plus att utbudt av glasögon blir större
Quote from Funbeat user on 27 March 2008, 23:24Haha, jotack Ia K - sådana har min man när han flugfiskar och .......så som han ser ut vill jag inte ....... om jag ska skriva det snällt 😀
Haha, jotack Ia K - sådana har min man när han flugfiskar och .......så som han ser ut vill jag inte ....... om jag ska skriva det snällt 😀
Quote from Funbeat user on 31 March 2008, 17:42Det jag tycker är viktigast är att det finns "stopp" upptill som gör att svetten inte rinner ner i ögonen! Sen är själva glasen för min del bara skydd mot små kryp. Eftersom jag borde ha mina glasögon på mig för att se bra men inte har dem på, så vill jag
Det jag tycker är viktigast är att det finns "stopp" upptill som gör att svetten inte rinner ner i ögonen! Sen är själva glasen för min del bara skydd mot små kryp. Eftersom jag borde ha mina glasögon på mig för att se bra men inte har dem på, så vill jag
Quote from Funbeat user on 31 March 2008, 19:32Dom här är kanon tycker jag och dessutom till bra pris på www.stenstromscykel.se.
BILD:www.stenstromscykel.se/webyep-system/data/1-8-im-ev_bild-1571.gif
BBB Winner "World Champion"
Glasögonen levereras i en exklusiv väska med 3 extra linser
/Anders
Dom här är kanon tycker jag och dessutom till bra pris på http://www.stenstromscykel.se.
BILD:www.stenstromscykel.se/webyep-system/data/1-8-im-ev_bild-1571.gif
BBB Winner "World Champion"
Glasögonen levereras i en exklusiv väska med 3 extra linser
/Anders
Quote from Funbeat user on 1 April 2008, 17:40Jag såg att Stenströms även hade ett erbjudande på ett par cykelbrallor..är det någon som har testat den modellen? BBB Squadra ord pris 795:..nu 295:-..inte för att jag behöver några men..
Jag såg att Stenströms även hade ett erbjudande på ett par cykelbrallor..är det någon som har testat den modellen? BBB Squadra ord pris 795:..nu 295:-..inte för att jag behöver några men..