Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 13:55Hej alla Garmin löpare! 🙂
Pulsbandet kan vara känslig för visa friktionskläder... Prova med en annan tröja (Bomulströja) och testa om pulsen är mer regelbunden... och att den inte skickar unödiga pulser på 225 😉
Hej alla Garmin löpare! 🙂
Pulsbandet kan vara känslig för visa friktionskläder... Prova med en annan tröja (Bomulströja) och testa om pulsen är mer regelbunden... och att den inte skickar unödiga pulser på 225 😉
Quote from Catharina Brattlin on 4 May 2010, 13:56Jösses, jag måste ha en blågelsliknande saliv, jag. (H)
För mig räcker det att slicka på pulsbandet innan jag sätter det på mig. Bandet har inte flippat ut en enda gång. Kan kanske ha med den ymniga svettningen att göra?
Jösses, jag måste ha en blågelsliknande saliv, jag. (H)
För mig räcker det att slicka på pulsbandet innan jag sätter det på mig. Bandet har inte flippat ut en enda gång. Kan kanske ha med den ymniga svettningen att göra?
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 14:35TIPS! 😉
Om man inte tycker om slicka på pulsbandet kan man ta lite saliv på fingrarna och sedan på pulsbandet. 🙂
TIPS! 😉
Om man inte tycker om slicka på pulsbandet kan man ta lite saliv på fingrarna och sedan på pulsbandet. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 17:29Efter att ha svutit många gånger åt glapp och dåliga mätningar, hjälpte det att sätta bandet liiiiite grand på snedden, dvs nån centimeter åt (tex) vänster. Sen jag råkade sätta det så första gången har den funkat perfekt varje gång.
Efter att ha svutit många gånger åt glapp och dåliga mätningar, hjälpte det att sätta bandet liiiiite grand på snedden, dvs nån centimeter åt (tex) vänster. Sen jag råkade sätta det så första gången har den funkat perfekt varje gång.
Quote from Funbeat user on 24 March 2012, 19:51Min FR 305 konstrade också idag, den "påstod" att jag hade puls 92 på slutet av intervall nummer 4 i en 4x4 min serie. In your dreams, liksom.
Vad jag ser är vi flera tjejer som har problem med pulsbandet, och vi är också flera som själva har problem me
Min FR 305 konstrade också idag, den "påstod" att jag hade puls 92 på slutet av intervall nummer 4 i en 4x4 min serie. In your dreams, liksom.
Vad jag ser är vi flera tjejer som har problem med pulsbandet, och vi är också flera som själva har problem me
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 08:20I mitt och Elins fall var det hennes band (inte sändaren) som var defekt. Eftersom vi hade två uppsättningar kunde vi testa runt och konstatera att hennes band inte fungerade på mig heller, men att alla andra delar fungerade.
För oss har det varit två sa
I mitt och Elins fall var det hennes band (inte sändaren) som var defekt. Eftersom vi hade två uppsättningar kunde vi testa runt och konstatera att hennes band inte fungerade på mig heller, men att alla andra delar fungerade.
För oss har det varit två sa