Quote from Guest on 8 April 2010, 14:24Det kunde vara värre. Hagelstorm tex
http://www.kcci.com/weather/23077072/detail.html
Det kunde vara värre. Hagelstorm tex
http://www.kcci.com/weather/23077072/detail.html
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 14:34Ja, sånt väder har vi här ibland i USA. Vad jag inte riktigt fattar är vad folk gjorde ute. För oftast är det ju otaliga varningar innan det blir sånt väder och då gäller det att lyssna och stanna inne.
Fast jag klagar inte på vädret, för hos mig är det
Ja, sånt väder har vi här ibland i USA. Vad jag inte riktigt fattar är vad folk gjorde ute. För oftast är det ju otaliga varningar innan det blir sånt väder och då gäller det att lyssna och stanna inne.
Fast jag klagar inte på vädret, för hos mig är det
Quote from Catharina Brattlin on 8 April 2010, 15:22Mia, inte hade jag heller klagat på det vädret - om jag hade legat på en playa med en paraplydrink i handen. 😉
Men, i samband med löpträning är det värre än döden. Känns det som iaf. (#)
Mia, inte hade jag heller klagat på det vädret - om jag hade legat på en playa med en paraplydrink i handen. 😉
Men, i samband med löpträning är det värre än döden. Känns det som iaf. (#)
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 19:39Vädret kan man inte påverka så därför ska man inte bry sig om det. Kläderna man har på sig kan man påverka så det ska man bry sig om.
🙂
Vädret kan man inte påverka så därför ska man inte bry sig om det. Kläderna man har på sig kan man påverka så det ska man bry sig om.
🙂
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 20:15Vore nog rätt kul att ge sig ut och springa i det där vädret också, förutsatt att man har hockeyskydd och andra liknande bra löparkläder 😉
(seriöst, vore grymt)
Vore nog rätt kul att ge sig ut och springa i det där vädret också, förutsatt att man har hockeyskydd och andra liknande bra löparkläder 😉
(seriöst, vore grymt)
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 20:31Ja just nu i vårt så älskade Svedala så börjar det ju så smått att bli helt enkelt underbart väder att kuta i.. Tråkigt att det är sämre på andra platser ...men å andra sidan har vi ju inte haft det så lätt under den här varga-vintern. Mössan å vantarna å
Ja just nu i vårt så älskade Svedala så börjar det ju så smått att bli helt enkelt underbart väder att kuta i.. Tråkigt att det är sämre på andra platser ...men å andra sidan har vi ju inte haft det så lätt under den här varga-vintern. Mössan å vantarna å
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 00:14Sylvia, japp det har blivit tidig morgonlöpning då eller sen kvällslöpning när det är svalare.
Idag har det regnat rätt mycket, men i förmiddags när jag kutade var det lätt dugg och +18 grader. Perfekt väder för löpning med andra ord. 🙂
Sylvia, japp det har blivit tidig morgonlöpning då eller sen kvällslöpning när det är svalare.
Idag har det regnat rätt mycket, men i förmiddags när jag kutade var det lätt dugg och +18 grader. Perfekt väder för löpning med andra ord. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 01:17Vem gnäller? Jag har aldrig avstått från att löpa på grund av nåt väder. Det finns inga dåliga kläder, bara dålig karaktär.
Vem gnäller? Jag har aldrig avstått från att löpa på grund av nåt väder. Det finns inga dåliga kläder, bara dålig karaktär.
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 08:34Jag gillar att springa i dåligt väder (bra väder också för den delen).
Jag gillar att springa i dåligt väder (bra väder också för den delen).
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 09:07Det finns lite olika scenarier, och jag tycker att det är riktigt intressant.
1. Jag ska träna ikväll, men det är risk för regn. Jag tror att jag stannar hemma.
2. Jag ska träna ikväll, men det regnar. Jag tror att jag stannar hemma.
3. Jag ska träna
Det finns lite olika scenarier, och jag tycker att det är riktigt intressant.
1. Jag ska träna ikväll, men det är risk för regn. Jag tror att jag stannar hemma.
2. Jag ska träna ikväll, men det regnar. Jag tror att jag stannar hemma.
3. Jag ska träna