Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 14:55Jag tillhör också grupp 8 med Jessie och AT. Hade bestämt mig för att ut och kuta och var verkligen sugen och taggad. Då började det snöa. Bäst jag ger mig ut genast tänkte jag så snön inte hinner bli så djup innan jag är klar. 😀
Ska jag tillägga att ja
Jag tillhör också grupp 8 med Jessie och AT. Hade bestämt mig för att ut och kuta och var verkligen sugen och taggad. Då började det snöa. Bäst jag ger mig ut genast tänkte jag så snön inte hinner bli så djup innan jag är klar. 😀
Ska jag tillägga att ja
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 17:01Christer: Skyller inte på kontaktlinser som ursäkt till att inte springa, trär på en keps istället så är problemet med vatten i ögonen löst. Fixar inte att springa med regn i ögonen. Vet inte varför. Kepsen beror inte på att jag är nypiffad i håret eller
Christer: Skyller inte på kontaktlinser som ursäkt till att inte springa, trär på en keps istället så är problemet med vatten i ögonen löst. Fixar inte att springa med regn i ögonen. Vet inte varför. Kepsen beror inte på att jag är nypiffad i håret eller
Quote from Elias Engqvist on 9 April 2010, 17:03Finemang! Missuppfattade dig då!
Finemang! Missuppfattade dig då!
Quote from Catharina Brattlin on 9 April 2010, 17:05Jag springer som Du Eva, alltid i keps. Både som skydd för solen och vid regn/snö.
Regnar/snöar det blir kepsen som ett skydd för att inte mascaran ska rinna så förbenat. 😉
Jag springer som Du Eva, alltid i keps. Både som skydd för solen och vid regn/snö.
Regnar/snöar det blir kepsen som ett skydd för att inte mascaran ska rinna så förbenat. 😉
Quote from Elias Engqvist on 9 April 2010, 17:07Jag har keps året om - om det inte är för kallt då åker skidmössan fram...
Jag har keps året om - om det inte är för kallt då åker skidmössan fram...
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 17:09Min Buff har använts flitigt i vinter. Är nyfrälst Buffanvändare 🙂
Min Buff har använts flitigt i vinter. Är nyfrälst Buffanvändare 🙂
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 18:01Buffs!! o/
Behöver en mindre, svalare nu att ha på gymmet för att hålla min opraktiska frisyr ur ögonen 😛
Annars blir det solbrillor på sommaren
Och myggmedel...
Buffs!! o/
Behöver en mindre, svalare nu att ha på gymmet för att hålla min opraktiska frisyr ur ögonen 😛
Annars blir det solbrillor på sommaren
Och myggmedel...
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 18:21Sommartid solskärm, och eller buff ... solglasögon helst inte. Jo när jag cyklar. Fy för småflugor
Sommartid solskärm, och eller buff ... solglasögon helst inte. Jo när jag cyklar. Fy för småflugor
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 19:10Måste också skaffa en sommarbuff. 🙂
Måste också skaffa en sommarbuff. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 19:59Jag har hellre solglasögon än keps. Tycker jag blir svettigare med keps.
Jag har hellre solglasögon än keps. Tycker jag blir svettigare med keps.