Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 19:56Mark Twain?
Om ingenting oförutsett inträffar kommer jag och springer halvan! 🙂
Rättning: Oj. Fel! Jag skulle ju skriva det på Månkis-marans sida! Ilar dit!
Mark Twain?
Om ingenting oförutsett inträffar kommer jag och springer halvan! 🙂
Rättning: Oj. Fel! Jag skulle ju skriva det på Månkis-marans sida! Ilar dit!
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 20:03Okidoki Eva....då blir det - 50:- på Leffes anmälningsavgift....hehehehe...
Jag bara skojade ....å du ska få en liten bira på köpet eftersom jag tydligen missade det förra året...hehehe..(Tror faktiskt att det var Leffe som tog grejorna som jag gav till d
Okidoki Eva....då blir det - 50:- på Leffes anmälningsavgift....hehehehe...
Jag bara skojade ....å du ska få en liten bira på köpet eftersom jag tydligen missade det förra året...hehehe..(Tror faktiskt att det var Leffe som tog grejorna som jag gav till d
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 20:04Aha....diskad....!?
VAR någonstans skulle du svara Eva..??????
Äh...jag bara skojade...
Aha....diskad....!?
VAR någonstans skulle du svara Eva..??????
Äh...jag bara skojade...
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 14:40Ett märke på lodlinan, två fot? Två famnar snarare? Mississipi iaf.
Ett märke på lodlinan, två fot? Två famnar snarare? Mississipi iaf.
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 10:05Liten bira väntar på Lingling i Månkarbo....
Liten bira väntar på Lingling i Månkarbo....
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 17:44Tackar!
Om den är liten kan det väl vara en ale åtminstone? Nej, allt smakar nog gott där och då ...
Tackar!
Om den är liten kan det väl vara en ale åtminstone? Nej, allt smakar nog gott där och då ...
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 19:22Nu kan man gnälla!! Det regnade isländsk vulkan på mig!!!
Mysigt våregn visserligen...men ändå!
Nu kan man gnälla!! Det regnade isländsk vulkan på mig!!!
Mysigt våregn visserligen...men ändå!
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 08:46Undra om man behöver se upp för astmatiska flygfän?
Undra om man behöver se upp för astmatiska flygfän?
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 10:04Aha, det är därför det är regn i luften, vulkanaskan får fukten att fällas ut som små, glesa regndroppar ...
Aha, det är därför det är regn i luften, vulkanaskan får fukten att fällas ut som små, glesa regndroppar ...
Quote from ellen olsson on 16 April 2010, 12:05Askan ger onekligen fler möjligheter för vattenångan att kondensera...
Askan ger onekligen fler möjligheter för vattenångan att kondensera...