Quote from Catharina Brattlin on 9 April 2010, 20:06Jag tar både och, om solen tittar fram. 🙂
Jag tar både och, om solen tittar fram. 🙂
Quote from Elias Engqvist on 9 April 2010, 21:47Jag med, jag gillar att springa med solglasögon!
Jag med, jag gillar att springa med solglasögon!
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 22:04Är perfekt löpväder just nu. Knappa 10 grader och ingen sol. Var ute och sprang i shorts och t-shirt igår och det var riktigt härligt. Lite kyligt om armarna i början, men blev fort skönt.
Har stora problem att springa om det är varmare än 20 grader - fl
Är perfekt löpväder just nu. Knappa 10 grader och ingen sol. Var ute och sprang i shorts och t-shirt igår och det var riktigt härligt. Lite kyligt om armarna i början, men blev fort skönt.
Har stora problem att springa om det är varmare än 20 grader - fl
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 23:36N, men vid varmare än 30 är det väldigt pustigt.
N, men vid varmare än 30 är det väldigt pustigt.
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 09:395 grader och duggregn, kunde haft mindre vind men helt OK.
5 grader och duggregn, kunde haft mindre vind men helt OK.
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 19:48Vädret är värst när man sitter inne och funderar på hurvida man ska ge sig ut eller ej tycker jag. När man väl kommit ut och igång brukar det vara skönare än man trodde 🙂
Vädret är värst när man sitter inne och funderar på hurvida man ska ge sig ut eller ej tycker jag. När man väl kommit ut och igång brukar det vara skönare än man trodde 🙂
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 08:55Jag gnäller exakt hur mycket jag vill. Fuktig luft kan dra åt helvete.
Jag gnäller exakt hur mycket jag vill. Fuktig luft kan dra åt helvete.
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 09:14Där blir den uppvärmd. Något att tänka på för frusna?
Där blir den uppvärmd. Något att tänka på för frusna?
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 09:18Gnälla får man göra i gnälltråden. Här gäller "Gnäll inte..." 🙂
Gnälla får man göra i gnälltråden. Här gäller "Gnäll inte..." 🙂
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 19:53"Alla talar om vädret - men ingen gör någonting åt det..." Citat från en myche berömd författare. Kläm in detta på Månkarbo Marathons tävlingssida i FunBeat å du har på direkten -50:- i avdrag på vilken startavgift som hellst i det nämnda loppet....kan in
"Alla talar om vädret - men ingen gör någonting åt det..." Citat från en myche berömd författare. Kläm in detta på Månkarbo Marathons tävlingssida i FunBeat å du har på direkten -50:- i avdrag på vilken startavgift som hellst i det nämnda loppet....kan in