Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 22:12Till Annette:
Jodå, kvällen har varit skaplig faktiskt. Var ute på en skogs-mulle-promenad på 10km tidigare ikväll, så träningen för denna dagen anser jag gjord. Annars så händer det inte mycket, inte rent fysiskt i alla fall, mycket tankar kring separat
Till Annette:
Jodå, kvällen har varit skaplig faktiskt. Var ute på en skogs-mulle-promenad på 10km tidigare ikväll, så träningen för denna dagen anser jag gjord. Annars så händer det inte mycket, inte rent fysiskt i alla fall, mycket tankar kring separat
Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 22:17Nu ska jag gå o lägga mig o läsa nykomna OUTSIDE och iFORM-tidningarna 😀
Ha de en fortsatt bra kväll på er!
Nu ska jag gå o lägga mig o läsa nykomna OUTSIDE och iFORM-tidningarna 😀
Ha de en fortsatt bra kväll på er!
Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 22:20Detsamma Annette... läs mycket och sov sedan ännu mer! 😉
Natti!
Detsamma Annette... läs mycket och sov sedan ännu mer! 😉
Natti!
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 07:31Orkade inte läsa så mycket, vaknade av att jag låg med huvet under en pilatesboll, slog väck den och somna gott om.
Hoppas du haft en god natts sömn.
Orkade inte läsa så mycket, vaknade av att jag låg med huvet under en pilatesboll, slog väck den och somna gott om.
Hoppas du haft en god natts sömn.
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 09:04Balansera en pilatesboll på näsan allså? Grymt! Det är du och sälarna då. 😉
Balansera en pilatesboll på näsan allså? Grymt! Det är du och sälarna då. 😉
Quote from Funbeat user on 10 April 2009, 22:12Godafton! 🙂
Mjaha, är det bara lilla rara söta jag som är uppe å ugglar denna långfredag?
Godafton! 🙂
Mjaha, är det bara lilla rara söta jag som är uppe å ugglar denna långfredag?
Quote from Funbeat user on 10 April 2009, 22:17Sitter också här och ugglar. Funderar på varför jag tyckte att det var en bra idé att smälla i mig allt påskgodis på 15 minuter.. *mår illa nu*
Sitter också här och ugglar. Funderar på varför jag tyckte att det var en bra idé att smälla i mig allt påskgodis på 15 minuter.. *mår illa nu*
Quote from Funbeat user on 10 April 2009, 22:18Mähh, så kan du la inte göra... nu får du springa bort det, ögonaböj *skratt* 😉
Mähh, så kan du la inte göra... nu får du springa bort det, ögonaböj *skratt* 😉
Quote from Funbeat user on 10 April 2009, 22:20Får stiga upp i ottan imorgon och ge mig ut på långpass! Minst 2 mil 🙂
(Det var iof planen ändå..)
Får stiga upp i ottan imorgon och ge mig ut på långpass! Minst 2 mil 🙂
(Det var iof planen ändå..)
Quote from Funbeat user on 10 April 2009, 22:21Jaa, minst 2 mil... kanske 4 med tanke på allt godis du slängt i dig, du onyttiga människa 😉
Jaa, minst 2 mil... kanske 4 med tanke på allt godis du slängt i dig, du onyttiga människa 😉