Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 02:26Sorry 🙂
Iofs fick jag en ganska rolig kommentar om det idag.
"Hade varit ganska roligt om en av våra främsta profiler i Värmland inför valet 2010 helt plötsligt går med barnvagn"
Okej, var svårt att citera det då jag inte minns exakt vad han sa. men det
Sorry 🙂
Iofs fick jag en ganska rolig kommentar om det idag.
"Hade varit ganska roligt om en av våra främsta profiler i Värmland inför valet 2010 helt plötsligt går med barnvagn"
Okej, var svårt att citera det då jag inte minns exakt vad han sa. men det
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 00:08Va e Bengt Alsterlind gravid????
🙂
Va e Bengt Alsterlind gravid????
🙂
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 00:12Karlstad, det var tider då... kan aldrig glömma "Mattes Kebabpizza" med extra mycket färsk vitlök på Norrstrands pizzeria... MUMS!
Karlstad, det var tider då... kan aldrig glömma "Mattes Kebabpizza" med extra mycket färsk vitlök på Norrstrands pizzeria... MUMS!
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 00:13Bodde nästan granne med Bengt Alsterlind... haha...
Bodde nästan granne med Bengt Alsterlind... haha...
Quote from Rasmus Olsson on 4 April 2009, 00:18Åh, Norrstrands pizzeria! Och Kvarnens som jag bodde brevid. Här i Stockholm finns det inga riktiga pizzor.
Åh, Norrstrands pizzeria! Och Kvarnens som jag bodde brevid. Här i Stockholm finns det inga riktiga pizzor.
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 01:45Pizza äter man max en gång per år!
Däremot Tigris (?!) i Visby, det var pizza det!! mmm! Och pizzasalladen var guld.
Pizza äter man max en gång per år!
Däremot Tigris (?!) i Visby, det var pizza det!! mmm! Och pizzasalladen var guld.
Quote from Fredric Lagerström on 4 April 2009, 08:24Jag kastar i mej pizza då och då. Äter det nästan aldrig. Slurp så är den slut.
Kan vara gott ibland men jag mår oftast apa efteråt. Törstig blir man med.
Men, men, gott ibland.1,2,3 goderafton!
Jag kastar i mej pizza då och då. Äter det nästan aldrig. Slurp så är den slut.
Kan vara gott ibland men jag mår oftast apa efteråt. Törstig blir man med.
Men, men, gott ibland.
1,2,3 goderafton!
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 19:04Nä, pallra er in från värmen och håll mig sällskap! Kvällen slutade inte riktigt som planerat, inte en jäkel hemma så nu är det jag, hundarna och Kalle som gäller..
Har en flaska vin på kylning men är det värt?
Nä, pallra er in från värmen och håll mig sällskap! Kvällen slutade inte riktigt som planerat, inte en jäkel hemma så nu är det jag, hundarna och Kalle som gäller..
Har en flaska vin på kylning men är det värt?
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 19:07Håller med, har riktigt tråkigt... entertain us!!!
Håller med, har riktigt tråkigt... entertain us!!!
Quote from Rasmus Olsson on 4 April 2009, 19:58Vin på kylning, vilken tillfällighet att jag bokat en enkel tågbiljett till Grästorp.
Vin på kylning, vilken tillfällighet att jag bokat en enkel tågbiljett till Grästorp.