Quote from Rasmus Olsson on 25 March 2009, 10:58Stödhjul! Varför har jag inte tänkt på det! Enda sättet levande utan en skråma komma igenom en kurva i nedförsbacke med en centimeters rullgrus.
Stödhjul! Varför har jag inte tänkt på det! Enda sättet levande utan en skråma komma igenom en kurva i nedförsbacke med en centimeters rullgrus.
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 23:46Ville bara flika in med att nämna att jag fick reda på idag att jag är gravid. 🙂
Mer information i min blogg. 🙂
http://mlokit.wordpress.com/2009/04/01/stora-nyheter/
Ville bara flika in med att nämna att jag fick reda på idag att jag är gravid. 🙂
Mer information i min blogg. 🙂
Stora nyheter!
Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 09:48På riktigt riktigt?
Jag förstod liksom inte sammanhanget med konversationen under 😛
På riktigt riktigt?
Jag förstod liksom inte sammanhanget med konversationen under 😛
Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 09:49Eh gravid och skrivandes i Singeltråden känns lite tung!
Eh gravid och skrivandes i Singeltråden känns lite tung!
Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 09:52Haha, verkar som du fått två till här, trots dagen efter. 😉
Haha, verkar som du fått två till här, trots dagen efter. 😉
Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 10:16Tydligen Anders! 😀 Gött att någon hänger med i svängarna.
Tydligen Anders! 😀 Gött att någon hänger med i svängarna.
Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 10:18Äh! Ska man luras så kan man ju inte göra det en kvart innan slutsignalen 😛
Äh! Ska man luras så kan man ju inte göra det en kvart innan slutsignalen 😛
Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 10:27Lätt att man kan! Det är ju det som är hela grejen alla är så säkra på att de inte gått på något skämt i år. Haha! Flera blev totalt sönderägda. "Åhh jag hade inte gått på ett enda skämt idag, nice one" 😀
Lätt att man kan! Det är ju det som är hela grejen alla är så säkra på att de inte gått på något skämt i år. Haha! Flera blev totalt sönderägda. "Åhh jag hade inte gått på ett enda skämt idag, nice one" 😀
Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 10:44Sönderägd...ok....men jag såg inte det roliga i det...
Sönderägd...ok....men jag såg inte det roliga i det...
Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 17:33Jag gick på det, men å andra sidan läste jag det nu den 2:a april...
Jag gick på det, men å andra sidan läste jag det nu den 2:a april...