Quote from Fredric Lagerström on 14 March 2009, 22:51Önskar dej god natt!
Önskar dej god natt!
Quote from Rasmus Olsson on 14 March 2009, 22:58Fy för osvenska svenskar som är sociala och trevliga och pratar med andra! Fyyyy dig.
Fy för osvenska svenskar som är sociala och trevliga och pratar med andra! Fyyyy dig.
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 00:39Det var snarare så att det var en ganska osvensk indier som började prata med mig och jag svarade artigt. Han blev tydligen helt till sig och började fråga en miljard frågor och prata om hur typiskt svenskt alla svenskar beter sig. Men jag undrar vad folk
Det var snarare så att det var en ganska osvensk indier som började prata med mig och jag svarade artigt. Han blev tydligen helt till sig och började fråga en miljard frågor och prata om hur typiskt svenskt alla svenskar beter sig. Men jag undrar vad folk
Quote from ellen olsson on 15 March 2009, 00:58http://en.wikipedia.org/wiki/Filip_Hammar_and_Fredrik_Wikingsson
http://en.wikipedia.org/wiki/Filip_Hammar_and_Fredrik_Wikingsson
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 01:06Vetesjuttan om han verkligen var så intresserad att han läst igenom en hel artikel på wiki. Men det kanske hade fått honom att vara tyst ett tag så jag hann somna 😛
Vetesjuttan om han verkligen var så intresserad att han läst igenom en hel artikel på wiki. Men det kanske hade fått honom att vara tyst ett tag så jag hann somna 😛
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 19:16En film om hur vi svenska män är:
http://www.youtube.com/watch?v=6W_Htq5-kOMÄntligen har jag förstått vad youtube är till för! =)
En film om hur vi svenska män är:
Äntligen har jag förstått vad youtube är till för! =)
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 18:33Smyger in här och nämner att besöket gick bra, men lugnt till.
Jag är väl inte helt van vid att ha folk hemma så jag var nära på att få en panikångest attack eftersom jag drog hem en "helt främmande" människa. Men det gick bra till slut.
Det blev inget k
Smyger in här och nämner att besöket gick bra, men lugnt till.
Jag är väl inte helt van vid att ha folk hemma så jag var nära på att få en panikångest attack eftersom jag drog hem en "helt främmande" människa. Men det gick bra till slut.
Det blev inget k
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 19:29Va skönt att det gick bra! 🙂
Men..? Måste det alltid klicka? 😉
Va skönt att det gick bra! 🙂
Men..? Måste det alltid klicka? 😉
Quote from Rasmus Olsson on 24 March 2009, 19:31Ja, måste det alltid klicka? Se på Daniel och Victoria. Det tog sju år innan hon sa jajajaja.
Så slutsatsen mina damer, vill du ha dig en prins, får du vänta i sju svåra år.
Ja, måste det alltid klicka? Se på Daniel och Victoria. Det tog sju år innan hon sa jajajaja.
Så slutsatsen mina damer, vill du ha dig en prins, får du vänta i sju svåra år.
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 19:40Lugn bara, lugn. Det är snart vår och det kommer att finnas massor med grodor i dammen att pussa.
Lugn bara, lugn. Det är snart vår och det kommer att finnas massor med grodor i dammen att pussa.