Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod Afton!
You need to log in to create posts and topics.

Ikväll mår bara bara askasst =(

Lät juh inte kul.. hur kommer d sig..

Inte kul alls. Nu ska jag inte blotta mig helt på ett forum tänkte jag väl.. men tja.. känslor gör ont.

Dom har ju tyvärr en tendens att göra det då o då.. en klen tröst är ju att det går över, även om det tar tid ibland..

Mjo tack, det gör väl det. Men ändå finns det någon försynt liten del i en som inte vill att det ska gå över helt heller. För isf har man glömt. Och har man glömt minns man inte det bra..

Förstår precis vad du menar... samtidigt (beroende på situation till situation såklart..) så kan man förhoppningsvis se tillbaka, glömma det dåliga men minnas det som var bra ändå. Oftast i slutändan så hellre gjort och upplevt än aldrig gjort och alltid

Du har helt rätt.. men som sagt, jag tror inte den där "du ångrar bara vad du inte gjort"-grejen funkar i det här fallet. Egentligen har jag nog inte så bra koll på exakt vad som händer i den här situationen heller. Det enda jag vet är att det gör ont och

Hoppas du får sova gott då ialf.. kram kram på dig

Duktigt Peter! 😀

Jag har precis kommit hem från en liten tripp via Skövde-Växjö-Lund-Göteborg. Jag har pluggat, haft redovisning inför universitetsstudenter, slängt käft med polisen, ätit både langos och pizza, hällt i mig en flaska rödvin, gullat med bäbis, åkt en jädra