Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 20:00Sofia, nej visst kanske inte. Men det var snarare åt det hållet att jag kände "Nej", redan när vi satt på bussen hem till mig ifrån stan. 😛
Jag har vid mer än ett tillfälle tvingat mig in i saker som jag inte velat för att jag har trott att det har var
Sofia, nej visst kanske inte. Men det var snarare åt det hållet att jag kände "Nej", redan när vi satt på bussen hem till mig ifrån stan. 😛
Jag har vid mer än ett tillfälle tvingat mig in i saker som jag inte velat för att jag har trott att det har var
Quote from Rasmus Olsson on 24 March 2009, 20:00Snart vår? Bor du på Nordpolen? Det ÄR vår just nu!
Snart vår? Bor du på Nordpolen? Det ÄR vår just nu!
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 20:08För oss med grodperspektiv så är det vår först när isen på dammen spricker upp
För oss med grodperspektiv så är det vår först när isen på dammen spricker upp
Quote from Rasmus Olsson on 24 March 2009, 20:10Du menar framåt midsommar?
Du menar framåt midsommar?
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 20:12Det är i alla fall tidigare än om 7 år
Det är i alla fall tidigare än om 7 år
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 22:26I Stockholm är det då inte vår, har varit värsta snöstormen idag!
I Stockholm är det då inte vår, har varit värsta snöstormen idag!
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 22:27Nice tycker jag!
Nice tycker jag!
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 22:46När man ser gräsänder campa i skogen och sitta uppflugna i träd, då är det vår!
Sen känns det än mer vår när hunden inser att änderna faktiskt sitter på land och inte i det fruktade vattnet... Rätt skoj att se änder kryssa fram mellan trädstammar när de
När man ser gräsänder campa i skogen och sitta uppflugna i träd, då är det vår!
Sen känns det än mer vår när hunden inser att änderna faktiskt sitter på land och inte i det fruktade vattnet... Rätt skoj att se änder kryssa fram mellan trädstammar när de
Quote from Rasmus Olsson on 25 March 2009, 09:42Klart det är vår i Stockholm. Minus sex grader i morse är bara gudarnas sätt att pröva vårt tålamod. Idag är sista dagen för SL-kort. Imorgon börjar cykelpendlingnen. Ska bli spännande då dubbdäcken står bakom en dörr...
Klart det är vår i Stockholm. Minus sex grader i morse är bara gudarnas sätt att pröva vårt tålamod. Idag är sista dagen för SL-kort. Imorgon börjar cykelpendlingnen. Ska bli spännande då dubbdäcken står bakom en dörr...
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 10:56Men stödhjulen är framme för säkerhets skull?
Men stödhjulen är framme för säkerhets skull?