Quote from Funbeat user on 10 April 2009, 22:24ush ja.. Hemska onyttiga människa.. 😉
ush ja.. Hemska onyttiga människa.. 😉
Quote from Funbeat user on 10 April 2009, 22:26Hahah! Att inte hon... *kliar mig i skallen*... va fan hette hon nu igen... JO! Anna Skipper kommer å tar dig i örona, radar upp allt godis på ett bord framför dig, så får du stå där och skämmas.
Hahah! Att inte hon... *kliar mig i skallen*... va fan hette hon nu igen... JO! Anna Skipper kommer å tar dig i örona, radar upp allt godis på ett bord framför dig, så får du stå där och skämmas.
Quote from Funbeat user on 10 April 2009, 22:28Hmm... jaha, vad händer uppe i Saab-staden då? Roy och Roger har inte smällt upp en ny mack på sistone?
Hmm... jaha, vad händer uppe i Saab-staden då? Roy och Roger har inte smällt upp en ny mack på sistone?
Quote from Funbeat user on 10 April 2009, 22:44Är nog lite besviken på singelgruppen idag 🙁
Verkar inte som om någon riktigt snappade upp att jag fyllde år idag :/
Är nog lite besviken på singelgruppen idag 🙁
Verkar inte som om någon riktigt snappade upp att jag fyllde år idag :/
Quote from Funbeat user on 10 April 2009, 22:46Ojdå, Grattis på dig! 🙂 Har inte ens sett nått juh...
Ojdå, Grattis på dig! 🙂 Har inte ens sett nått juh...
Quote from Funbeat user on 10 April 2009, 22:46Inga nya mackar vad jag har sett.. Jag har mest varit ute på min balkong idag..
Hrr, nu kommer jag ju att drömma mardrömmar om Anna Skipper.. 😉Och i Borås då? Inga lejon som smitit från djurparken?
Grattis Marie!! Hoppas att du haft en riktigt bra föd
Inga nya mackar vad jag har sett.. Jag har mest varit ute på min balkong idag..
Hrr, nu kommer jag ju att drömma mardrömmar om Anna Skipper.. 😉
Och i Borås då? Inga lejon som smitit från djurparken?
Grattis Marie!! Hoppas att du haft en riktigt bra föd
Quote from Benny Eriksson on 10 April 2009, 22:47Grattis Marie! (L)
Grattis Marie! (L)
Quote from Funbeat user on 10 April 2009, 22:50Till Linda:
Okej, härligt, hade varit jobbit med fler mackar - ännu mer filmer att köpa juh 😉
Nej, här i Borås är det väl ingen som har rymt, inte mer än jag själv ibland, totally safe town to visit!
Till Linda:
Okej, härligt, hade varit jobbit med fler mackar - ännu mer filmer att köpa juh 😉
Nej, här i Borås är det väl ingen som har rymt, inte mer än jag själv ibland, totally safe town to visit!
Quote from Funbeat user on 10 April 2009, 22:50Tack så mycket! 🙂
Jo jag nämnde det väl bara lite så där i förbigående med "bakelse till frukost, fast ingen som serverade det" (hur jag nu uttryckte mig) och "dagen firas med/på" ... 🙂
Sen så nämnde jag väl ändå födelsedagsshopingen tidigare i veckan
Tack så mycket! 🙂
Jo jag nämnde det väl bara lite så där i förbigående med "bakelse till frukost, fast ingen som serverade det" (hur jag nu uttryckte mig) och "dagen firas med/på" ... 🙂
Sen så nämnde jag väl ändå födelsedagsshopingen tidigare i veckan
Quote from Funbeat user on 10 April 2009, 22:50*tittar upp* Ser man på, nu börjar det krypa fram lite folk... Hur mås det? Alles gut? 🙂
*tittar upp* Ser man på, nu börjar det krypa fram lite folk... Hur mås det? Alles gut? 🙂