Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod Afton!
You need to log in to create posts and topics.

Hmm... härlig påskafton har jag haft, men ensam. Ensamheten är nog något man får börja vänja sig vid igen... trist men sant. Folk säger ofta "ensam är stark" men det tvivlar jag starkt på, är ju människan som är stark när jag har nån att älska... uhm... j

Tro på fan att jag lyckats dra på mig ett till projekt! 😀 Men nu strular sidan så jag kan inte visa. 🙁
God natt 😉

Ännu en natt med sömnbrist, kan inte somna hur jag är gör...

Jari, provat Shakti-matta?

Peter, har du provat shakti-matta? Jag har funderat på att köpa en sådan, men tycer det är mycket pengar om deninte funkar. Sömnen har jag inga problem med, men mattan sägs funka om man har muskelsmärtor och andra smärtor.

Jag har ju inte det, men ämnet har avverkats på FB några gånger och kontentan verkar vara att det funkar över förväntan. Sök lite. Finns både ett par bloggar och ett par diskussioner.

Nepps, har inte provat den mattan. Nått att ha eller? 🙂

Har precis tryckt i mig 200g kycklig; vilket bekvämt nog motsvarar exakt 200Kcal. Så nu har jag ätit min Kcal ration för idag(2 bars a 195Kcal + kycklingen). Sen ska jag fixa tvätten, stryka lite och sen se om jag pallar att damsuga lite också...

Har petat i mig 5 bananer innan och efter träningen, nu nästan en hel burk med Keso och ett äpple. Mumma!

Åhh... keso. Ja, det får bli lite keso med kiwi och nötter till teet. Keso passar till ALLT!!!

Hej förresten, Jari!