Quote from Funbeat user on 11 April 2009, 21:19Hmm... härlig påskafton har jag haft, men ensam. Ensamheten är nog något man får börja vänja sig vid igen... trist men sant. Folk säger ofta "ensam är stark" men det tvivlar jag starkt på, är ju människan som är stark när jag har nån att älska... uhm... j
Hmm... härlig påskafton har jag haft, men ensam. Ensamheten är nog något man får börja vänja sig vid igen... trist men sant. Folk säger ofta "ensam är stark" men det tvivlar jag starkt på, är ju människan som är stark när jag har nån att älska... uhm... j
Quote from Funbeat user on 12 April 2009, 01:01Tro på fan att jag lyckats dra på mig ett till projekt! 😀 Men nu strular sidan så jag kan inte visa. 🙁
God natt 😉
Tro på fan att jag lyckats dra på mig ett till projekt! 😀 Men nu strular sidan så jag kan inte visa. 🙁
God natt 😉
Quote from Funbeat user on 12 April 2009, 02:06Ännu en natt med sömnbrist, kan inte somna hur jag är gör...
Ännu en natt med sömnbrist, kan inte somna hur jag är gör...
Quote from Funbeat user on 12 April 2009, 08:29Jari, provat Shakti-matta?
Jari, provat Shakti-matta?
Quote from Funbeat user on 12 April 2009, 08:45Peter, har du provat shakti-matta? Jag har funderat på att köpa en sådan, men tycer det är mycket pengar om deninte funkar. Sömnen har jag inga problem med, men mattan sägs funka om man har muskelsmärtor och andra smärtor.
Peter, har du provat shakti-matta? Jag har funderat på att köpa en sådan, men tycer det är mycket pengar om deninte funkar. Sömnen har jag inga problem med, men mattan sägs funka om man har muskelsmärtor och andra smärtor.
Quote from Funbeat user on 12 April 2009, 14:29Jag har ju inte det, men ämnet har avverkats på FB några gånger och kontentan verkar vara att det funkar över förväntan. Sök lite. Finns både ett par bloggar och ett par diskussioner.
Jag har ju inte det, men ämnet har avverkats på FB några gånger och kontentan verkar vara att det funkar över förväntan. Sök lite. Finns både ett par bloggar och ett par diskussioner.
Quote from Funbeat user on 12 April 2009, 21:58Nepps, har inte provat den mattan. Nått att ha eller? 🙂
Nepps, har inte provat den mattan. Nått att ha eller? 🙂
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 18:30Har precis tryckt i mig 200g kycklig; vilket bekvämt nog motsvarar exakt 200Kcal. Så nu har jag ätit min Kcal ration för idag(2 bars a 195Kcal + kycklingen). Sen ska jag fixa tvätten, stryka lite och sen se om jag pallar att damsuga lite också...
Har precis tryckt i mig 200g kycklig; vilket bekvämt nog motsvarar exakt 200Kcal. Så nu har jag ätit min Kcal ration för idag(2 bars a 195Kcal + kycklingen). Sen ska jag fixa tvätten, stryka lite och sen se om jag pallar att damsuga lite också...
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 21:36Har petat i mig 5 bananer innan och efter träningen, nu nästan en hel burk med Keso och ett äpple. Mumma!
Har petat i mig 5 bananer innan och efter träningen, nu nästan en hel burk med Keso och ett äpple. Mumma!
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 21:40Åhh... keso. Ja, det får bli lite keso med kiwi och nötter till teet. Keso passar till ALLT!!!
Hej förresten, Jari!
Åhh... keso. Ja, det får bli lite keso med kiwi och nötter till teet. Keso passar till ALLT!!!
Hej förresten, Jari!