Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 21:54Nej, det kan jag omöjligtvis vara.. gurglar mig inte i varken vin eller champagne! 😉
Nej, det kan jag omöjligtvis vara.. gurglar mig inte i varken vin eller champagne! 😉
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 21:54Hm Jari - och jag som misstänkte dig för att var pryd.... Men starkt ska det vara! Älskar wasabi! Och chili! Sambal Oelek!
Och jag är faktiskt inget salt kex - jag är en salt böna!!!
Hm Jari - och jag som misstänkte dig för att var pryd.... Men starkt ska det vara! Älskar wasabi! Och chili! Sambal Oelek!
Och jag är faktiskt inget salt kex - jag är en salt böna!!!
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 21:55Keson funkar bra, annars är jag nog mer på din linje Bruse. De där godsakerna som hör lördagskvällar till - dem gillar jag!!!
Keson funkar bra, annars är jag nog mer på din linje Bruse. De där godsakerna som hör lördagskvällar till - dem gillar jag!!!
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 21:55Mmmmmhhh *sthönar hest* Jalapeño, Sambal Oelek, Chili, Spansk peppar (färsk)... ooohhh... *leviterar* Fan så goda kryddor!
Mmmmmhhh *sthönar hest* Jalapeño, Sambal Oelek, Chili, Spansk peppar (färsk)... ooohhh... *leviterar* Fan så goda kryddor!
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 21:56Nej för fan, jag är INTE pryd! Det är bara som du tror...
Nej för fan, jag är INTE pryd! Det är bara som du tror...
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 21:58Oh wasabinötter är ju skitgott!!! Hade det inte varit så många Kcal hade ajg käkat dessa konstant!!!
Oh wasabinötter är ju skitgott!!! Hade det inte varit så många Kcal hade ajg käkat dessa konstant!!!
Quote from Rasmus Olsson on 26 April 2009, 22:00En salt kaffeböna eller en salt chokladböna?
(notera att jag idag endast ställer frågor, har inga svar, de tog slut igår)
En salt kaffeböna eller en salt chokladböna?
(notera att jag idag endast ställer frågor, har inga svar, de tog slut igår)
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 22:01Salt chokladböna. Med en touch av chili...
Salt chokladböna. Med en touch av chili...
Quote from Rasmus Olsson on 26 April 2009, 22:32Mums, nu vill jag sätta tänderna i dig.
Mums, nu vill jag sätta tänderna i dig.
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 22:33get a room 😉
get a room 😉