Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 22:42Men NU regnar det här hör jag... ganska duktigt också... *suckar*
Men NU regnar det här hör jag... ganska duktigt också... *suckar*
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 22:43Åska är myspys... speciellt om man kan ligga ihopkurade under samma filt som tjejen å myspyselimyspysa 🙂
Åska är myspys... speciellt om man kan ligga ihopkurade under samma filt som tjejen å myspyselimyspysa 🙂
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 22:44@Sofia, jag kan hålla om dig när det börjar blixtra och dundra. Bara och säga till (H)
Faan. Pucktvåa...
@Sofia, jag kan hålla om dig när det börjar blixtra och dundra. Bara och säga till (H)
Faan. Pucktvåa...
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 23:16Nej det är inte mysigt. 🙁 Det ÄR mysigt fram tills man blir knockad av en tryckvåg från en blixt. Klarade mig rätt bra från åska hela förra sommaren, men just när man trodde faran var över för den säsongen så kom världens jävla oväder. Jag satt och lipad
Nej det är inte mysigt. 🙁 Det ÄR mysigt fram tills man blir knockad av en tryckvåg från en blixt. Klarade mig rätt bra från åska hela förra sommaren, men just när man trodde faran var över för den säsongen så kom världens jävla oväder. Jag satt och lipad
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 23:19SHIT!! Sofia, du behöver verkligen en PV
SHIT!! Sofia, du behöver verkligen en PV
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 23:27Haha, en volvo? 😛
Haha, en volvo? 😛
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 07:55PV= PojkVän 😉 Fast en Volvo aksnek inte är så pjåkigt heller...
PV= PojkVän 😉 Fast en Volvo aksnek inte är så pjåkigt heller...
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 14:04Haha, åhå.. Så du menar att en pojkvän skulle lösa min rädsla för åskan? Jag tror snarare att mamma är rätt medicin för mig.
Kommer ihåg att hon brukade snäsa åt mig när jag var rädd för åskan som liten, och jag lärde mig faktiskt att tycka om den. Men n
Haha, åhå.. Så du menar att en pojkvän skulle lösa min rädsla för åskan? Jag tror snarare att mamma är rätt medicin för mig.
Kommer ihåg att hon brukade snäsa åt mig när jag var rädd för åskan som liten, och jag lärde mig faktiskt att tycka om den. Men n
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 14:20Ah Åska och spöregn avnjuts bäst under varanda taket...med en kopp te i handen...
Tor är otroligt upphetsande när han svingar sin hammare!
Ah Åska och spöregn avnjuts bäst under varanda taket...med en kopp te i handen...
Tor är otroligt upphetsande när han svingar sin hammare!
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 14:46Det kan va härligt med åskväder men bäst då med en pojkvän i handen 😀
Det kan va härligt med åskväder men bäst då med en pojkvän i handen 😀