Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 14:52Jag skippar gärna pojkvännen och tar flickvännen i knät...gärna gränsle i en lång kyss
(H)
Jag skippar gärna pojkvännen och tar flickvännen i knät...gärna gränsle i en lång kyss
(H)
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 15:00Då missar man ju åskan (H:)
Då missar man ju åskan (H:)
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 15:00kanske men det kan börja slå blixtar ändå!
kanske men det kan börja slå blixtar ändå!
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 15:42Hade de gjort utan åskvädret oxå då 😀
Hade de gjort utan åskvädret oxå då 😀
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 20:02Ska ut på stan sen så jag har (trots min VLCD diet) ätit ngt(recept se nedan) så att jag inte kolapsar totalt efter intag av alkohol.
Har precis kreerat den ultimata träningmåltiden som man kan laga en fredagkväll...
Man tager:
1 fiskfile
100g köttfärs
Ska ut på stan sen så jag har (trots min VLCD diet) ätit ngt(recept se nedan) så att jag inte kolapsar totalt efter intag av alkohol.
Har precis kreerat den ultimata träningmåltiden som man kan laga en fredagkväll...
Man tager:
1 fiskfile
100g köttfärs
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 20:03Jag sitter hemma och fryser, burrrrr!
Jag sitter hemma och fryser, burrrrr!
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 20:04Mähh, fryser du Helena? Dä få la du inte göra... jisses... *kastar en filt till dig* Inte har hon blitt sjuker va? 🙁
Mähh, fryser du Helena? Dä få la du inte göra... jisses... *kastar en filt till dig* Inte har hon blitt sjuker va? 🙁
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 20:05??? Var bor du ngn stans?? Här är det jättevarmt *Går runt i kortbyxor och T-shirt*
??? Var bor du ngn stans?? Här är det jättevarmt *Går runt i kortbyxor och T-shirt*
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 20:06Jag hoppas inte det. Vi har så kallt på jobbet, att vi har värmare på (elementen är avstängda) och jag fortsatte frysa när jag kom hem.
Jag hoppas inte det. Vi har så kallt på jobbet, att vi har värmare på (elementen är avstängda) och jag fortsatte frysa när jag kom hem.
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 20:06Jag bor i Stockholm, men snön är borta.
Jag bor i Stockholm, men snön är borta.