Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 20:08Usch då... jaja, det låter inget vidare det där. Tror nästan att Dr Jari får ta och göra en undersökning på dig... *tar på mig latexhandskar*-.... haha!
Här har det i alla fall varit 21,7 grader i skuggan nästan hela dagen... nästan som sommar 🙂 Har in
Usch då... jaja, det låter inget vidare det där. Tror nästan att Dr Jari får ta och göra en undersökning på dig... *tar på mig latexhandskar*-.... haha!
Här har det i alla fall varit 21,7 grader i skuggan nästan hela dagen... nästan som sommar 🙂 Har in
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 20:09Ja; jag ahr ju alltid sagt att dedär 08årna är veka... *intar muttrande gammal gubbe pose*
Själv har jag badat i havet idag. 10 grader var det. Skönt dock
Ja; jag ahr ju alltid sagt att dedär 08årna är veka... *intar muttrande gammal gubbe pose*
Själv har jag badat i havet idag. 10 grader var det. Skönt dock
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 20:10@Jari, Latex?? Kinky.. SJälv tycker jag att de vanliga handskarna är bättre.
@Jari, Latex?? Kinky.. SJälv tycker jag att de vanliga handskarna är bättre.
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 20:11Latex is the shit! 🙂 Ingen har ju påstått att jag INTE är kinky! 😉
Latex is the shit! 🙂 Ingen har ju påstått att jag INTE är kinky! 😉
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 20:11Jag har också badat idag, ibadkaret med VARMT vatten för att värma upp mig. Hjälpte nog lite...
Jag har också badat idag, ibadkaret med VARMT vatten för att värma upp mig. Hjälpte nog lite...
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 20:13Mm... usch för att frysa, nog det jag hatar mest här i livet, förrutom folk som är falska och odrägliga förstås... dom får en delad förstaplats.
Mm... usch för att frysa, nog det jag hatar mest här i livet, förrutom folk som är falska och odrägliga förstås... dom får en delad förstaplats.
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 20:13W000T Badkar?? Palla plaska runt i sitt eget smutsvatten(om inte en tjej förgyller tillvaron... Dusch eller havet is the shit!!
W000T Badkar?? Palla plaska runt i sitt eget smutsvatten(om inte en tjej förgyller tillvaron... Dusch eller havet is the shit!!
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 20:14@Jari; VI svenskar fryser inte. Vi bara skakar av glädje. Sen är ju kyla bra, fryser du vet du att du fortfarande lever 😀
@Jari; VI svenskar fryser inte. Vi bara skakar av glädje. Sen är ju kyla bra, fryser du vet du att du fortfarande lever 😀
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 20:15(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 21:58Tjohoo? Vart är alla? *tittar med hundögon*
Tjohoo? Vart är alla? *tittar med hundögon*