Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 21:03Anders:
Du har din åsikt och jag har min när det gäller Pyttemjuks produkter. Då snackar vi inte mer om det! 😉
Anders:
Du har din åsikt och jag har min när det gäller Pyttemjuks produkter. Då snackar vi inte mer om det! 😉
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 21:06Jag tog 800 bilder på sex dagar. I Rom. Det var svårt att låta bli.
Och vad då inuxlixumus linxus? Min dator är svart med grå cirklar på! Skitsnygg! Lite trött men funkar bra!
Jag tog 800 bilder på sex dagar. I Rom. Det var svårt att låta bli.
Och vad då inuxlixumus linxus? Min dator är svart med grå cirklar på! Skitsnygg! Lite trött men funkar bra!
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 21:06Och ja just, Jari! *Niger fint och rodnar lite flickaktigt*
Och ja just, Jari! *Niger fint och rodnar lite flickaktigt*
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 21:08Fint, Linda! Den rosa tonen på dina kinder klär dig, matchar så fint dina otroligt flickiga kläder du har på dig 🙂
Fint, Linda! Den rosa tonen på dina kinder klär dig, matchar så fint dina otroligt flickiga kläder du har på dig 🙂
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 21:10Ja du Jari..... Du skulle bara ana vad jag har på mig.......
Har faktiskt inte kommit ur träningskläderna än...... Slitna löparbrallor, svettig t-shirt och sunkig fleecetröja. Det låter väl passande till mina rodnande kinder...?
Ja du Jari..... Du skulle bara ana vad jag har på mig.......
Har faktiskt inte kommit ur träningskläderna än...... Slitna löparbrallor, svettig t-shirt och sunkig fleecetröja. Det låter väl passande till mina rodnande kinder...?
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 21:12Helt rätt Linda, så länge den är snygg å funkar, så räcker det. 🙂
Har haft en helt underbar kväll ute på brukshundsklubben med hunden. Lång skön promenad i skogen, och sen ett bra agilitypass på det. 😀 Att hunden kunde koncentrera sig på agilityn när
Helt rätt Linda, så länge den är snygg å funkar, så räcker det. 🙂
Har haft en helt underbar kväll ute på brukshundsklubben med hunden. Lång skön promenad i skogen, och sen ett bra agilitypass på det. 😀 Att hunden kunde koncentrera sig på agilityn när
Quote from Rasmus Olsson on 4 May 2009, 21:12Gå å duscha männska!
Gå å duscha männska!
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 21:13Men Linda då, det låter ju hur snyggt som helst det där... 😉 Själv sitter jag med en morgonrock med massa hotellreklam på! Hahah... sexy guy.. uhm...
Men Linda då, det låter ju hur snyggt som helst det där... 😉 Själv sitter jag med en morgonrock med massa hotellreklam på! Hahah... sexy guy.. uhm...
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 21:14Jag ska! men det är nån som tjatar på mig hela tiden och vill veta saker! Eller kommentera saker! Får ju ingenting gjort här!
Går nu!
Jag ska! men det är nån som tjatar på mig hela tiden och vill veta saker! Eller kommentera saker! Får ju ingenting gjort här!
Går nu!
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 21:15Jaha? Nu var det mitt fel att Linda inte var i duschen...se... fruntimmer 😉
Jaha? Nu var det mitt fel att Linda inte var i duschen...se... fruntimmer 😉