Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 21:57Lite orättvist, Anna. Jag är lång och mörk, killarna ignorerar fullständigt att jag är tjej. Det har blivit ett och annat blåmärke....
Och ja, nu har jag duschat! Tusan så mkt sexigare det är med pyjamasbyxor och linne!
Lite orättvist, Anna. Jag är lång och mörk, killarna ignorerar fullständigt att jag är tjej. Det har blivit ett och annat blåmärke....
Och ja, nu har jag duschat! Tusan så mkt sexigare det är med pyjamasbyxor och linne!
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 21:59Ska ju vara brunetter... enligt mig i alla fall 🙂 Lång eller kort har ingen betydelse, det finns kökspallar!
Ska ju vara brunetter... enligt mig i alla fall 🙂 Lång eller kort har ingen betydelse, det finns kökspallar!
Quote from Rasmus Olsson on 4 May 2009, 22:01Så ytligt med brunetter. Tacka vetjag blondiner, de är djupa de.
Ehum... det där kommer ju misstolkas å det grövsta...
Så ytligt med brunetter. Tacka vetjag blondiner, de är djupa de.
Ehum... det där kommer ju misstolkas å det grövsta...
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 22:06Japp. Redan misstolkat. Eller rättolkat, beroende på hur man tolkar det.
Och det är ju tur att det finns killar som Jari. Som inte bryr sig om trivialiteter som längd och sånt. Och som gillar brunetter. ÄKTA sådana. Heja Jari!
Japp. Redan misstolkat. Eller rättolkat, beroende på hur man tolkar det.
Och det är ju tur att det finns killar som Jari. Som inte bryr sig om trivialiteter som längd och sånt. Och som gillar brunetter. ÄKTA sådana. Heja Jari!
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 22:09Men killar är det inte så att när man släcker lampan, så spelar det ingen roll om man är blond eller brunett?
Men killar är det inte så att när man släcker lampan, så spelar det ingen roll om man är blond eller brunett?
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 22:12Kan kanske stämma ju. *visselivissel*
Kan kanske stämma ju. *visselivissel*
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 22:13Värst vad det visslas på FB idag. Gå och gör lite nytta istället....! 😉
Värst vad det visslas på FB idag. Gå och gör lite nytta istället....! 😉
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 22:15det är ju det jag gör... (Vad gör en singel på kvällarna... (inte så mkt...))
det är ju det jag gör... (Vad gör en singel på kvällarna... (inte så mkt...))
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 22:16snygga mysbrallor förresten 😉
snygga mysbrallor förresten 😉
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 22:17Magnus, det var värst vad du var pigg idag, du har tränat för lite helt klart. 😉
Magnus, det var värst vad du var pigg idag, du har tränat för lite helt klart. 😉