Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 22:38Åååh, petimeter... men jo pyjamasbyxor är ju helt klart bekvämare att sova i (om det nu måste finnas ngt på kroppen.
Åååh, petimeter... men jo pyjamasbyxor är ju helt klart bekvämare att sova i (om det nu måste finnas ngt på kroppen.
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 22:43Precis.... Nu har du fattat vinken! Och nu ska de användas till sitt syfte!
Precis.... Nu har du fattat vinken! Och nu ska de användas till sitt syfte!
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 22:45Tur inte jag har byxor till alla tillfällen... skulle vara jobbigt, då jag föredrar morgonrock på kvällarna... sen så kan jag inte ens ha kläder på mig när jag sussar....
Tur inte jag har byxor till alla tillfällen... skulle vara jobbigt, då jag föredrar morgonrock på kvällarna... sen så kan jag inte ens ha kläder på mig när jag sussar....
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 22:46Precis, dax att sova...men jag hoppar över det där med pyjamas, för varmt
Precis, dax att sova...men jag hoppar över det där med pyjamas, för varmt
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 22:57@Anna, beror dessvärre inte på nån sån simpel sak som min placering i kön, utan på min strejkande vadmuskel
@Anna, beror dessvärre inte på nån sån simpel sak som min placering i kön, utan på min strejkande vadmuskel
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 23:01Är det inte för varmt så är den ivägen ju, ...om man nu inte hade varit singel.
Är det inte för varmt så är den ivägen ju, ...om man nu inte hade varit singel.
Quote from Funbeat user on 5 May 2009, 07:52Tror ni på allvar att jag skulle avslöja i en singeltråd att jag sover naken...? Liiiite måste man ju hålla på..... 😉
Tror ni på allvar att jag skulle avslöja i en singeltråd att jag sover naken...? Liiiite måste man ju hålla på..... 😉
Quote from Funbeat user on 5 May 2009, 08:42Jaha, du tänkte såååå...
Jo det är ju klart, sådant kanske inte skall skrivas ut överallt. 😉
Jaha, du tänkte såååå...
Jo det är ju klart, sådant kanske inte skall skrivas ut överallt. 😉
Quote from Funbeat user on 5 May 2009, 10:07Sova naken eller inte sova naken...klart man sover naken...
Sova naken eller inte sova naken...klart man sover naken...
Quote from Rasmus Olsson on 5 May 2009, 10:19Inte om man somnar på bussen eller i tunnelbanan. Då föredrar jag nog kläder.
Inte om man somnar på bussen eller i tunnelbanan. Då föredrar jag nog kläder.