Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 22:19Kan nog vara så. Kommer antagligen ta igen det imorgon. Cykla in till Änggården, träna och cykla hem. Tur att det inte skulle blåsa eller regna imorgon... :@
Kan nog vara så. Kommer antagligen ta igen det imorgon. Cykla in till Änggården, träna och cykla hem. Tur att det inte skulle blåsa eller regna imorgon... :@
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 22:21Tackar och bockar, Linda! Ja, heja mig!!!
Tackar och bockar, Linda! Ja, heja mig!!!
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 22:21Änggården, då är du nästan hemma hos mig 😀
Änggården, då är du nästan hemma hos mig 😀
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 22:22Det är faktiskt inga mysbrallor. Det är PYJAMASBYXOR. TYPISKT killar att inte se skillnad......
Det är faktiskt inga mysbrallor. Det är PYJAMASBYXOR. TYPISKT killar att inte se skillnad......
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 22:23Tur man körde MTB i kväll så man kan ta vila under dagen i morgon... benen känns behagligt halvstumma.
Som ett inlägg i debatten så får tjejen gärna vara rakad på skallen, bara det finns vett under locket
Tur man körde MTB i kväll så man kan ta vila under dagen i morgon... benen känns behagligt halvstumma.
Som ett inlägg i debatten så får tjejen gärna vara rakad på skallen, bara det finns vett under locket
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 22:24Mysbyxor eller pyjamasbyxor... who cares?...dom ska ju av förr eller senare ändå!
Mysbyxor eller pyjamasbyxor... who cares?...dom ska ju av förr eller senare ändå!
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 22:25Anna kan vinka ifrån toppen 😉
Linda vet du inte att pyamasbyxor kan vara/är mysiga... hence mysbrallor 😉
Anna kan vinka ifrån toppen 😉
Linda vet du inte att pyamasbyxor kan vara/är mysiga... hence mysbrallor 😉
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 22:26Men Jari! Var tog den känsliga killen vägen? Han som inte bryr sig om trivialiteter? Usch så besviken jag blir. En RIKTIG kille tycker det är JÄTTEVIKTIGT med byxor. Så länge de sitter på.
Men Jari! Var tog den känsliga killen vägen? Han som inte bryr sig om trivialiteter? Usch så besviken jag blir. En RIKTIG kille tycker det är JÄTTEVIKTIGT med byxor. Så länge de sitter på.
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 22:29Hahah... njaaa... *host*...
Hahah... njaaa... *host*...
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 22:29Nähä, Magnus. Mysbrallor myser man i. Pyjamasbyxor sover man i. Jag är VÄLDIGT noga på den punkten. Har byxor för alla tillfällen. För dag, för natt. För regn, för sol. Korta och långa. Vida och tajta. Mysbrallor är för övrigt grå, pyjamasar blå.
Nähä, Magnus. Mysbrallor myser man i. Pyjamasbyxor sover man i. Jag är VÄLDIGT noga på den punkten. Har byxor för alla tillfällen. För dag, för natt. För regn, för sol. Korta och långa. Vida och tajta. Mysbrallor är för övrigt grå, pyjamasar blå.