Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 21:17Nämen Jari då..... Jag skyller ingenting på dig. Du är helt oskyldig. Har absolut ingenting att klandra dig för. Nähä då.
NU går jag. Sådeså.
Nämen Jari då..... Jag skyller ingenting på dig. Du är helt oskyldig. Har absolut ingenting att klandra dig för. Nähä då.
NU går jag. Sådeså.
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 21:18😉 Ja, Ok då... seså... off u go!
😉 Ja, Ok då... seså... off u go!
Quote from Rasmus Olsson on 4 May 2009, 21:19Linda: kasta inte glas i stenhus som du själv ritat. Seså, marsch in i duschen!
Linda: kasta inte glas i stenhus som du själv ritat. Seså, marsch in i duschen!
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 21:22Ifall någon är intresserad av fotboll här, så kan jag upplysa er om att det står 2-0 till Elfsborg mot IFK Gbg just nu.... *lyssnar vidare genom fönstret*
Ifall någon är intresserad av fotboll här, så kan jag upplysa er om att det står 2-0 till Elfsborg mot IFK Gbg just nu.... *lyssnar vidare genom fönstret*
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 21:41Gokväll, Jag har varit o spelat fotboll med grabbarna ikväll. Bara man springer mycket o har lite bollsinne så kan man även lura fotbollskillar att man verkligen kan spela *haha* Kul att få änvända sina fotbollsskor på riktigt, de skulle bara veta att jag
Gokväll, Jag har varit o spelat fotboll med grabbarna ikväll. Bara man springer mycket o har lite bollsinne så kan man även lura fotbollskillar att man verkligen kan spela *haha* Kul att få änvända sina fotbollsskor på riktigt, de skulle bara veta att jag
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 21:46Anna:
Bara att lyfta på toppen så vinner du matchen lätt 😉
Anna:
Bara att lyfta på toppen så vinner du matchen lätt 😉
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 21:51Har precis kommit hem från mitt livs första "lopp" = Vårruset i Malmö, som jag tyvärr va tvungen att gå. Det lär bli fler!
Har precis kommit hem från mitt livs första "lopp" = Vårruset i Malmö, som jag tyvärr va tvungen att gå. Det lär bli fler!
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 21:54nja, Jari...tyvärr har jag inte sånna tillgångar. Men att vara blåögd o le mycket brukar funka bra det med 😉
nja, Jari...tyvärr har jag inte sånna tillgångar. Men att vara blåögd o le mycket brukar funka bra det med 😉
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 21:55Ahh, OK... ja, det kanske funkar det med 🙂
Ahh, OK... ja, det kanske funkar det med 🙂
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 21:56@Anette, tricket med vårruset är att ställa sig absolut längst fram i starten om man vill springa, annars får man snällt lunka med i tåget med alla tanter.
@Anette, tricket med vårruset är att ställa sig absolut längst fram i starten om man vill springa, annars får man snällt lunka med i tåget med alla tanter.