Quote from Funbeat user on 5 May 2009, 11:49Hmm ska ni inte skriva i god morgon tråden?? Det är ju inte ens 12.
Hmm ska ni inte skriva i god morgon tråden?? Det är ju inte ens 12.
Quote from Rasmus Olsson on 5 May 2009, 12:06God morgon? Det är ju fullmåne på lördag för vissa.
God morgon? Det är ju fullmåne på lördag för vissa.
Quote from Funbeat user on 5 May 2009, 17:51Go Afton!
Idag är jag lycklig, jag kan springa!! Planerade att promenera hem från jobbet och ta några löpsteg för att testa foten, men istället blev det löpning med ett par kortare inslag av gång. Hurra!!
Go Afton!
Idag är jag lycklig, jag kan springa!! Planerade att promenera hem från jobbet och ta några löpsteg för att testa foten, men istället blev det löpning med ett par kortare inslag av gång. Hurra!!
Quote from Funbeat user on 5 May 2009, 20:24Godafton! Varit o kört ett skönt styrkepass med inslag av vadpress. Hoppas på att kunna springa Springtime med företaget på lördag.
Godafton! Varit o kört ett skönt styrkepass med inslag av vadpress. Hoppas på att kunna springa Springtime med företaget på lördag.
Quote from Funbeat user on 5 May 2009, 20:27God kväll! Nyss hemkommen från en timme Body Balance och 5 k rodd efter det. Känns skööönt! (t+)
God kväll! Nyss hemkommen från en timme Body Balance och 5 k rodd efter det. Känns skööönt! (t+)
Quote from Funbeat user on 5 May 2009, 20:57Kommer också hem från träningspass. Måste göra mina lårcurlar fel, för de känns insida lår i st f baksida... :S
Kommer också hem från träningspass. Måste göra mina lårcurlar fel, för de känns insida lår i st f baksida... :S
Quote from Funbeat user on 5 May 2009, 21:07Annette hur har det gått i helgen? jag är jätte nyfiken? träffades du och Han???
Kul att alla verkar ha haft en toppen dag... för det har inte jag...
Annette hur har det gått i helgen? jag är jätte nyfiken? träffades du och Han???
Kul att alla verkar ha haft en toppen dag... för det har inte jag...
Quote from Funbeat user on 5 May 2009, 22:42Ki-Box? vad är det för något? Förkortning för kickboxning eller nån sorts kick-and-box variant?
Ki-Box? vad är det för något? Förkortning för kickboxning eller nån sorts kick-and-box variant?
Quote from Funbeat user on 5 May 2009, 22:45Ki = styrka. Dom gjort en träningsvariant av typ Thaiboxning, där man tränar slag, sparkar, styrka i ben, mage och armar 🙂 Skitbra träning, try it!
Ki = styrka. Dom gjort en träningsvariant av typ Thaiboxning, där man tränar slag, sparkar, styrka i ben, mage och armar 🙂 Skitbra träning, try it!
Quote from Funbeat user on 5 May 2009, 22:48Tsss... Är hardcore Kickboxare som just nu ligger i hårdträning, så det där med hybrida varianter vet jag inte... Det skulle nog kännas som att äta kalorifritt godis eller nåt... Haha! 😉
Tsss... Är hardcore Kickboxare som just nu ligger i hårdträning, så det där med hybrida varianter vet jag inte... Det skulle nog kännas som att äta kalorifritt godis eller nåt... Haha! 😉